1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Forza Motorsport 2 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gangsterdwerg, 10 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Even een vraagje: Is zelf schakelen sneller in Forza 2? Anders laat ik hem lekker op Automatic staan. En er zijn toch geen rare shift glitches of iets dergelijks hoop ik?

    Mijn tijd is nu ergens in de 1:00 Maar ik doe nog wel met remlijnen en automatic. Zonder ABS is het ook erg irritant rij je te hard dan kan je niet zomaar bijremmen.

    Lekkere tijd Ibuysers niet toevallig een seconden fout getypt ;) Nee netjes hoor.
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2007
  2. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    0:59:693
    Porsche 997
    Manual shift / brakingline only / rest allemaal aan
     
  3. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonet 0:54.535 gereden met een Corvette C6 Racing.
     
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    *zucht*

    A klasse niet de R2 flapdrol

    Kan iemand mijn vorige vraag 3 hierboven beantwoorden?
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb alleen nog maar manual gereden, maar ga er vanuit dat het wel degelijk sneller is. Je kan namelijk zelf bepalen in welke versnelling je de bochten neemt, plus dat je niet te maken krijgt met het probleem dat er automatisch wordt terug geschakeld als je dat niet wilt. Hierdoor win je denk ik dus tijd :)
     
  6. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    oke zo beter snotneus A klasse 00:56.210 Ford GT Manual ABS, STM, TCS
    A klasse 01:00.785 Viper SRT10
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  7. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij zijn de ronde tijden of heel goed of heel slecht, er zit eigenlijk niets tussen. Afgelopen uur reed ik in de eerste race 00:57.022, de race daar op volgend reed ik slechts 1:00.374.
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat heb ik ook... Maar ik rijd gewoon nog niet constant omdat ik het spel niet goed ken en omdat ik enorm moet wennen aan die klotetriggers. Ik heb daar echt totaal geen gevoel mee en dat knuppeltje is ook niet secuur. Het is kwestie van gewenning natuurlijk maar doe mij maar pijltjes en twee normale toetsen zoals bij Gran Turismo.

    En ik vind het spel wel steeds een tikje leuker. Nog steeds niet erg overtuigend maar ik heb er wel vertrouwen in dat als er meer circuits en meer auto's te kiezen zijn ik er wel wat lol aan kan beleven.
     
  9. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig, flinke verbetering, 1.00.431
    Ooh, geen racing line, manual en ford gt
    rest allemaal aan
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Erm als hij in het rood begint te raken :eek:. En volgens mij maakt dat helemaal niet uit, auto of manual :)
     
  11. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Forza 1 heb ik heel veel timetrials gespeeld (o.a met de XBWcompetitie), daar was je wel degelijk iets sneller handgeschakeld dan met een automaat.
    Wat overigens geen enkele garantie bied dat het nu ook zo zou zijn.
    Van het weekend ook maar eens een tijd neerzetten.
     
  12. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Manual schakelen is toch 100X leuker dan automatisch.

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Elke auto heeft eigenlijk een maximum koppel bij een bepaald toerental. Op dat moment moet je schakelen.
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik kom in de A-klasse btw nog niet onder de minuut met alles uit.
     
  15. SarcasmO

    SarcasmO Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft vooral ook te maken met ervoor te zorgen dat je niet teveel terugval hebt in pk's als je omhoog schakelt, wat info hierover:
    whentoshift
    Wat op zich mooi is met de nieuwe telemetry setup is dat je door frame voor frame te skippen mooi een eigen torq curve kunt opbouwen en dus kunt uitrekenen wanneer je beste schakel momenten zijn:thumbs:

    Mijn toevoeging voor rondetijden:
    Corvette C6 Z06
    snelste ronde: 58.145
    totale tijd: 3:03.034
    Geen race lijn en alle assists uit en manual shifts natuurlijk:D.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  16. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Corvette C6 Z06
    snelste ronde 59.674
    Braking Only en assists aan
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Het verbaasd me hoeveel mensen er met alle assists aan rijden. Ga dan PGR3 spelen denk ik dan. Alsof je in een echte Corvette C6R ook TCS, ABS en TSM hebt... je speelt Forza toch omdat je het zo realistisch mogelijk wilt... of zie ik dat verkeerd.

    Overigens moet ik met pijn en moeite naar deze thread kijken. Damn wat wil ik rijden. Alleen m'n Xbox heeft er na 1 bocht al genoeg van.
     
  18. SarcasmO

    SarcasmO Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja ieder zen eigen dacht ik zo. Maar in de hogere klasse zoals bijvoorbeeld de R3 klasse rijden ze in het echt wel met tcs en abs. Stond laatst een keer in pitpass dat die rijders van de Risi Ferrari de auto sneller vonden uitbreken maar dat kwam omdat tcs uitstond en ze daar in het echt wel mee rijden. En die bakken van mercedes en bmw zitten ook vol gestauwd met electronische snufjes die je allemaal uit moet zetten om lol te hebben ala Clarkson:D
    Maar ik persoonlijk rij ook het liefst met alle assists uit, in manual en de racelijn ook weg, om een of andere reden lijdt de racelijn me altijd af. Dus ik ga zeker voor de Hardcore achievement in Forza 2.
    Zonde om te horen van je 360, ik had em waarschijnlijk uit het raam gegooid als hij me dat had geflikt op het moment dat de demo net uit was :p
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  19. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    1.00.857 F430, Automatic, Geen assists.
     
  20. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijden bijgewerkt!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina