1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Forza Motorsport 2 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gangsterdwerg, 10 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SarcasmO

    SarcasmO Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx, kleine opmerking is nog dat ik zonder assists rij dus geen abs tcs stm.
    @JeePee NL
    Ik zag in het andere topic je race setup, tis kut dat je 360 kapot gaat maar helemaal als het ook nog een pgr 3 special edition is. Ik hoop dat je nog weer een pgr 3 versie terug kunt krijgen.
     
  2. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    als je de tekst in een Code-kader zet, dan neemt ie de spaties wel gewoon en kun je alles goed onder elkaar zetten:)
     
  3. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Een wat?8)

    Nieuwe tijd: 57.437, 2 honderdsten te langzaam om insane te pakken maar het komt er aan :)

    Maar hoe werkt dat dan met dat code kader? thnx voor de tip trouwens!!!
     
  4. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    yeh vandaag nog beetje redelijke tijden gereden al kan het echt wel beter..

    R2: corvette
    manual
    Racingline: braking only
    assists on

    58.080 en 57.180

    C klasse:
    350z
    manual
    racing line braking only
    assist off
    1.19:+ 8) maar ben keertje buiten de baan geraakt vandaar en verder geen sirieuze poging meer gedaan

    A klasse: nog niet geprobeerd
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    [code ] tekst [/ code]

    resultaat als je de spaties weglaat dus
    Code:
    tekst
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  6. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 't gebprobeert maar nu staat alles vet scheef zoals je kunt zien... alles al geprobeerd :eek:

    edit: TADAAAA\o/
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  7. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Code:
    
    [b]Klassement Challenge 1[/b]
    [u]Baan:[/u] [I]Mugello Short[/I]
    [u]Auto:[/u] [I]Willekeurig uit klasse A[/I]
    
    [u]
    #:    Naam:                  Tijd:                  Auto:               Schakelen:      Assists:[/U]
    1.    IBuysers               0.56.899               FordGT              Manual          ABS
    2.    Notfield               0.57.024               FordGT              Manual          ABS, STM, TCS
    3.    Meneer Stefan          0.57.060               Corvette            Manual          ABS
    4.    Speedfight NL          0.57.418               Corvette            Manual          ABS, TCS
    5.    Gangsterdwerg          0.57.437               Corvette            Manual          ABS, STM, TCS
    6.    Geertbargeman          0.57.898               Ford GT             Manual          geen
    7.    Metal Mark             0.58.033               Ford GT             Manual          ABS, STM, TCS
    8.    SarcasmO               0.58.145               Corvette            Manual          geen
    9.    Sjakov                 0.58.323               Ford GT             Manual          onbekend
    10.   Arie Bombarie          0.58.639               Corvette            Manual          AMS, STM, TCS
    11.   Ikkk                   0.59.039               911 Turbo           onbekend        onbekend
    12.   X-Seventeen-X          0.59.674               Corvette            onbekend        ABS, STM, TCS
    13.   Max3400                0:59:693               911 Turbo           Manual          ABS, STM, TCS
    14.   Masster Chief          1.00.431               Ford GT             Manual          ABS, STM, TCS
    15.   Rolorob                1.00.526               Corvette            Manual          ABS, STM, TCS
    16.   Jingga                 1.00.857               Ferrari F430        Automatic       geen
    17.   DaanM                  1.02.146               911 Turbo           onbekend        onbekend
    18.   Jows                   1.03.296               onbekend            onbekend        onbekend
    19.				
    20.					
    21.					
    22.					
    23.					
    24.
    
    
    Edit, wou je helpen, al gedaan zie ik :)
     
  8. SarcasmO

    SarcasmO Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer een wat snellere tijd gezet\o/ :

    Ford GT
    snelste ronde: 57.768
    totale tijd: 3:01.365
    Geen race lijn, manual, alle assists uit.
     
  9. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3

    Het gaat om de A klasse... niet de R2 en de C
     
  10. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    58,593 in de Corvette, Manual, ABS, STM, TCS, ik zal er straks eens voor gaan zitten :)
     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Nieuwe tijd \o/

    00:59:116 Ford GT, Manual, geen assists
     
  12. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    57.401, mazzel erwin \o_

    edit 57.341

    ahaha ronde daarna weer precies 57.341, zat er 2 tienden onder bij de laatste split :mad:

    NIEUWE TIJD

    0.56.830, echt een sick rondje!
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  13. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk een zo goed als perfecte ronde, zonder straftijd. \o/

    Helaas niet sneller dan m'n top tijd =( . Ik zat er slechts zeventien hondersten boven. 00:56.916 (alle assists uit) :)
     
  14. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu op m'n stage, dus kan even geen tijden posten, maar wil wel even opmerken dat de quote hierboven klinkklare onzin is. Je moet dus juist NIET schakelen op het max. koppel punt, omdat je dan in de hogere versnelling zo ver terugvalt in de toeren dat je ruim onder het max. koppel punt uitkomt. Je moet dus eerst meer toeren maken en dan schakelen, zodat je niet te ver onder je max. koppel punt in de volgende versnelling uitkomt.

    Bij automatisch schakelen in Forza 2 schakelt de auto als de naald het rood net raakt (gisteravond getest), persoonlijk lijkt me dit ook het beste schakelmoment, hoewel je dat precies uit kunt rekenen met de hulp van een link die al eerder gegeven is in deze thread (blz. 5 #75). In het rood is de koppel waarschijnlijk zover gezakt dat je niet meer maximaal accelereert.

    Over de discussie: manueel of automatisch --> wat = sneller?
    Zelf wil ik precies bepalen hoeveel toeren (en dus koppel) de auto maakt op ieder moment en vind ik het irritant als je soms uit een bocht wil wegspuiten, maar door de automatische versnelling zit je net wat te laag in je toeren (of kan je bijv. de versnelling waar ie dan in zit nog maar heel kort gebruiken). Manueel is dus sneller als je er goed mee om kan gaan en niet teveel aandacht voor de perfecte lijn verliest (luister naar je auto!).

    Ik rijd zelf altijd ook met alle hulp uit, omdat het supergaaf is om met mega veel overstuur en piepende banden een bocht uit te komen en om dan toch je auto voldoende onder controle te houden. Maar daar zet je geen toptijden mee neer, daarvoor moet je toch iets gematigder te werk gaan.

    ps: hoop dat de mods het niet te off-topic vinden, maar ik denk dat het handige info is voor iedereen die 'n fikse tijd wil neerzetten in deze competitie.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  15. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    etterstraal haha :+ watvoor auto corvette gewoon?
     
  16. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja :)
     
  17. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ok dan ik gaat zo ff paar ronden rijden :thumbs:
     
  18. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Lukt je toch niet!!!!! :cool:


    tijden tot hier bijgewerkt.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  19. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe tijd \o/

    00:56.842
    Manual
    Geen Assists :)
     
  20. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    A klasse 00:56.210 Ford GT Manual ABS, STM, TCS
    A klasse 01:00.785 Viper SRT10 automaat
    wat wel (k.u.t)is is die strafpunten als je te ver
    over het gras en de curbs gaat maar voorderest
    gewoon in een woord gaaaaaaaaaaaf spel
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina