1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo moet je niet denken :+ Gewoon ff lekker door pushen, op den duur kom je altijd wel in een ritme waarmee je constant snel kan rijden, ik weet zeker dat jij ook gewoon een 1.38 of zoiets kan rijden. :)

    Ik kan pas proberen als m'n controller is opgedroogd. :p
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo moet je niet denken 8)
    Waarschijnlijk ga ik je verslaan.. :cool:
     
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Tss, egotripper :cool: Ik wed dat ik een keer zo snel als jou ben VT 8)
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Dan jij :cool:
     
  5. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Stefan = pwnd :cool:
     
  6. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn skills verbeteren wel, maar ben gewoon te weinig aan het racen om echt strak te kunnen racen. Zo lang ik online steeds meer win vind ik het wel best, die time trails zijn goede training.

    Kan nog als excuus aandragen dat ik amper dieptezicht heb vanwege een lui oog :) Voor een half blinde knal ik nog redelijk hard die baan over }:]
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Bek houden, anders word je van deze thread gebanned! :+

    Jaja, had je niet verwacht he VT, ik ben stoerrrrrr 8)

    What happened? :eek:
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2006
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Soulmates :+ Ik zie ook niet goed diepte. Heb één of andere vage afwijking aan mijn ogen (ben zelfs scheel 8)) Ik heb +3,25 en +3,75. Eigenlijk zouden wij 5 seconden van onze tijd mogen aftrekken :+
     
  9. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet met GT4, ik heb de hele tijd met iemand samengereden, om onze tijden te vergelijken, en om toen steeds sneller te gaan. Op Nordschleife leek het alsof je weinig moest afsneiden, maar het kwam er op een gegeven moment op neer dat je op wel zoveel plekken kon wallriden, dat het gewoon niet leuk meer was. Het scheelde zo'n 15 seconde per rondje, met die 350z.

    En zo heb je ook die bocht in GT4 waar je dus, hard remt, en netjes die lus maakt, of je knalt hem volgas rechtdoor op het gras, die bocht alleen al win je 3 seconde.

    Ik heb op El Capitan gewonnen, en dacht eerst dat je daar niet kon wallriden. Uiteindelijk hebben we 4 plekken gevonden om te wallriden en 1 om een stukje af te snijden (net 4 wielen op het gras).

    GT4 zat gewoon slecht in mekaar wat wallriden betreft, GT3 was veel beter, crashen en op het gras komen, en je moest opnieuw beginnen.
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2006
  10. derboom

    derboom Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ah nieuwe tijd 1:34.86 rank 3 op live

    GT-R MT
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Ik wil niet te veel offtopic gaan, maar ook in GT4 zal de wel bekende 'FAIL'. Met 4 wielen naast de baan, of iets te hard tegen een muur, en je kon niet meer verder. En dan kreeg je zo'n leuk muziekje (of niet stefan :+)
     
  12. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    1.34.28
    GT-R
    MT
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    1.35.43 :{. Echt een scheit rondje. Kan op elk stuk sneller zijn maar ik knal in elk rondje wel ergens tegen aan :confused:. Die 1.34 gaat er nog wel komen maar nu ff geen zin.
     
  14. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Is een aangeboren afwijking, maar je ziet JPRaceGamer heeft weinig last van zijn verstoorde dieptezicht. Oftewel, ik zuig in PGR3 :eek:

    Begint wel verbetering in te komen, langzaam maar zeker zijn mijn E-klasse tijden beter dan mijn oudere D-klasse tijden.

    Wie gebruikt er trouwens een CRT-tv? Heb het idee dat de resolutie ook nog wel wat verschil uitmaakt hoe snel je de bochten ziet aankomen.
     
  15. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik crt-tv :D. Werkt prima hoor.

    Keb ook weer een nieuwe tijd -> 1:33.52
    Nissan GT-R
    MT
    Rank 1 op L!ve

    Leuk weetje :p : Ik ben 1 honderste langzamer dan de beste d-klasse tijd :+

    edit* Tis nu 31 honderste langzamer, want heb het WR ook in de D-klasse nu :9
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2006
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nou dan weet je wel dat het een goeie tijd is 8). Fredje _O_
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    wtf, is die Nissan bijna net zo snel als de Sagaris :eek:

    Ik wil echt zoooo graag weer gamen. Ik denk dat ik maar ff GT4 ga doen (ahhh, nostalgie 8))

    Controller schiet al redelijk op. Ik hoop vanaf overmorgen weer te kunnen PGR3'en
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Vanmiddag ff een paar rondjes Manual gedaan en had al in me 4de lap met tijd verbroken. 1.35.22

    Je kan echt zo makkelijk een lage 1.34 rijden. Heb echt al een keer bijna 1 sec onder mijn tijd gezeten. Alleen toen ik achteruit keek begon ik zenuwachtig teworden en knalde bij de eerste de beste bocht tegen de muur aan....Aah 8).
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal mede-beheerders online en nog steeds niet bijgewerkt. :+
    Dan zal ik het wel ff doen ;)

    Ik heb nog steeds niet geraced, zal pas tegen vrijdag ofzo kunnen, i.v.m. controller "casemodden" :p

    EDIT: Tijden bijgewerkt! :)

    Jammer dat i.v.m. andere zaken traxx, JPRG en ik nog niet kunnen racen, maar vanaf ongeveer vrijdag kan dat wel, dus kes, De Paus en Mark, wees bang! 8)
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2006
  20. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom hoef ik niet bang te wezen? :'-(

    En waarom duurt het zo lang om je controller te spuiten??
     

Deel Deze Pagina