1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat jij toch wel ingehaald gaat worden, da's niet spannend...






    :+


    Ik wil geen risico's nemen en het goed laten drogen, paar uur geleden pas net de laatste dingen gespoten. ^^
     
  2. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    1.35.32
    Nissan GT-R
    Manual

    Kan nog wel een stuk harder, een 33iger moet voor mij wel haalbaar zijn.
     
  3. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff wat een ziek ventje ben jij :9
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Ach ja, stefan typede dat bericht hea, dan weet je het wel :+

    Steeds andere delen van de controller. De controller krijgt meerdere kleuren, en we moeten steeds dingen afplakken en dergelijke. Vandaag de laatste onderdelen gespoten, en ongeveer donderdag gaan we hem in elkaar zetten, maar eerst eens flink drogen :p (ik heb btw ook nog mijn afstandsbediening en mijn play & charce kit gespoten :)) Ziet er IMO _O_ uit.
     
  5. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    En die van mij dan? :'-(

    Mijn oranje/wit combi ziet er buitengewoon flitsend uit :+
     
  6. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Post een pic als ie klaar is... Idd... nog 3 daagjes en ik kan weer xboxen8)

    Tot vrijdag_0/
     
  7. derboom

    derboom Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    zo weer wat verbeterd tijd is
    1:34.41
    GT-R MT
     
  8. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    1:34.08
    GT-R MT
     
  9. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    1:33.92
    Nissan GTR
    MT
    Rank live 2de
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nette tijd :). Ik kom maar steeds niet onder mijn persoonlijk record. Zie mijn Gameclip maar, in het eerste stuk ben ik wel zo sloom maar ik maak gewoon alles goed in het middenstuk....
     
  11. PGR3 Comp.

    PGR3 Comp. New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws!!! :)

    Onze enige echte FredKroket heeft zich gevoegd bij de Competitie beheerders en zal nu ook gaan helpen met tijden bijwerken en alles wat er meer bij komt kijken. :+

    Nu bestaat het team uit al 6 mensen, Metal Mark, Superbol, Meneer Stefan, Rox, JPRaceGamer en dus FredKroket! :)
    We moeten hier wel bijvermelden dat er niet meer beheerders nodig zijn dus aanmelden heeft geen zin :+

    Ik denk, ik meld het ff :cool:

    Maar iig, Fred helpt vanaf ook mee :)
     
  12. Crist

    Crist Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht: ik zal het ook maar eens proberen

    1:39.86
    Nissan GTR
    AT
    Rank live 58
    gamertag: Cristo Smashing

    tja, alle begin is moeilijk
     
  13. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Een hele kleine verbetering
    1:34.03
    GT-R MT
     
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou dat ik ook weer kon, sneller dan de Paus zijn is toch altijd een hele eer :+ (bedoeld niet tegen jou, maar als de échte Paus, maar doordat ik dit zeg is het niet meer grappig :cool: )

    Ach ja, heel misschien kan ik morgen m'n controller af maken. :)

    Iig nette tijd, binnen de halve seconde van Fred komen is nooit slecht. ^^
     
  15. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Heer Stefan sneller dan De Paus? Kan het me niet voorstellen tenzij je Paus Johannes de 2e bedoelt, die kan niet echt hard meer :+
     
  16. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0

    En 0.02 secondeO-)

    Vanaf volgende week doe ik weer mee met de challenge_0/
     
  17. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    @ organisatie: ik heb binnekort live dus dan zien jullie het wel, anders moet ik weer een digitale lenen omdat ik anders die dingen moet afdrukken en dat is focking duur...

    en ook ben ik erachter gekomen dat ik die tijden van het begin niet meer heb aangezien ik geen hd heb, wat tevens de rede is dat ik geen live heb snap? Dus als ik eenmaal live heb, zal ik die banen nog een keer rijden zodat ik die tijden weer kan updaten...

    dus binnekort heb je je bewijs, dat jullie me niet vertrouwen vind ik trouwens triest maarja... wacht maar tot ik die Hd heb en met jullie op live speel ;)

    verder is dit niks persoonlijks

    ps: nog geen tijd voor deze challenge btw

    ps2: en ik koop geen mem.unit omdat ik dan weer langer nodig heb voordat ik die hd heb, en ik wil liever backwards compatible spelen dan live..

    ps3: waarom in deze draad? gewoon.

    grt emile
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  18. Crist

    Crist Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    dunno waar het exact over gaat; maar met xboxlive silver kan je ook gewoon je tijden online posten hoor (enkel online tegen elkaar racen gaat met silver niet)...
    dus kun je maybe die optie eens proberen,

    Cristo
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Erm je verneukt je zelf....

    Je zegt dat je geen HD hebt en dat je ook geen Memory Card hebt. Wat heb je dan in de eerste plaats aan een xbox360 en loop je om de dag een nieuw profiel aan temaken? :{

    Tevens vind ik het wel triest dat je het hier neer zet omdat we gewoon vriendelijk vragen om een foto via PM. En wie heeft tegenwoordig nou geen Digicam of een Webcam of Mobiele telefoon met Camera?

    Het staat ook in de regels, en dat was ook zo bij PGR2. Dat als het nodig is wij een keer kunnen vragen voor een foto als bewijs. Neen we vragen het niet elke keer maar als wij toe aanleiding hebben waarom zouden wij dat niet mogen vragen?

    Cristo, goed punt :)
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  20. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    meschien is niet iedereen hier even rijk :), en cristo zonder Hd of mc kan je ook geen silver, en ik heb al een gold tag van xbox 1 dus... en ik heb al via pm gezegd dat er als er niet binnekort een hd of een mc kwam ik zou kijken of ik screens kon posten. En je kan ook geen profiel aanmaken zonder hd of mc... en ik heb geen digicam of tel. met camera

    ik zeg ook niet dat jullie het niet mogen vragen, en ik ken de regels... ik heb alleen gezegd dat het even kon duren, en dat jullie ook de pgr2 comp konden bekijken want daar heb ik ook goede tijden, en daar hadden jullie ook geen vertrouwen en toen heb ik ook foto's gepost, met een geleende camera.


    op een xbox 360 kun je ook spelen zonder, en omdat ik neit kon wachten heb ik er gewoon een gekocht ondacks dat ik niks op kan slaan... maar gewoon spelen kan wel

    edit::/// en laten we nu maar weer doorgaan via pm voordat de draad vol is
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2006

Deel Deze Pagina