1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe tijd -> 1:03.21

    Keb 2 bochten egt perfect gedaan, waardoor ik voor mijn oude ghost kwam. Bocht 2 en 3 gingen egt strak. 1e sectie tijd is een 22.86. Daarna ging bocht 4 wat minder en bocht 5 kan ook nog sneller. Bocht 6 ging te voorzichtig, maar wel een 2e tussentijd van 46.08. En laatste bocht ging ook minder snel dan mun oude ghost. Ik denk dat een 1:02 haalbaar is =].

    @ Stefan

    Wat is er in godsnaam met je haar gebeurd :9. Vriend van me heeft het ook zo zitten. Best wel fout 8).

    Komop Traxx dh en JP. Verbreek mun tijd :'-(
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    1:05:59 \o/
    MT
    Koenigsegg
     
  3. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heet geen traxx of jp maar ik denk dat ik wel in de buurt van een 1.03.40 kan komen, helaas sta ik 11e zodat jullie mijn ghost nie kunnen zien maar k raak in bocht 2 de muur en bocht 5 gaat ook bagger. daat valt minstens 6 a 7 tienden te halen
     
  4. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    dat lijkt me stug, dan kom je op een 1.02.70, ik sta nu iets van 30e ofso, heb nog niet veel gereden.

    wallbashen mocht heh? want dat zal wel veel schelen in die 7e bocht,

    btw: komt er geen deeltje 2?
     
  5. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    1.02.70 is wel erg snel gangsterdwerg:eek:

    Ik had net een 1.03.37(weer onder mr vieze cheater:p (voor de g33ks... bijna 1337;) ))

    Maar mijn opening was een 23.10 volgens mij, dus dat kan nog wel sneller:)
     
  6. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    dombo's, leer eens lezen!!! :9

    ik heb NU 1.04.00 en ik kan rond de 1.03.40 komen ALS ik NIET bots, dan gaat er dus ongeveer 6 a 7 tienden van mijn tijd af!!!:eek:

    BTW ik ben geen TTR jpracegamer he:9
    "Ja ik heb nu 1.11.50 maar een 1.09.XX moet makkkelijk kunnen" lol _O_
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2006
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Je bent idd niet zo lekker nee :+ (en niet zo groot 8))

    Ik heb deze challenge pas 15 minuten gedaan ofzo. Ik vind er niet veel aan, want ik hoor die CC8S bijna niet. Er komt alleen een zacht pufje uit m'n front speakers. Zal er morgen of vanavond maar eens tijd in gaan steken, anders loop ik een té grote achterstand op de rest op.
     
  8. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker? Haha daar zal ik maar niet op ingaan:9 En groot? Wat is groot.. hoe kun jij over mijn postuur oordelen zonder ook maar een flauw idee te hebben hoe ik eruit zie mannetje? Ik daarentegen heb wel foto's van jou gezien.. best shokking eigenlijk. De opmerking alleen is natuurlijk al te ridicuul voor woorden.. jij lekker haha.. Bovendien heb ik ook niet veel langer dan 15 minuten gespeeld (zonder fratsen). Wel een dom argument dat de challenge zou zuigen omdat je de auto niet hoort. Ik vind de auto juist vet het rijdt een keertje anders en het geluid is ook stoer vind ik. Maar goed misschien heb jij gelijk en ben ik wel een mega-nerd die het helemaal verkeerd ziet.. misschien heb ik het mis, vertel me dan maar hoe het is.. of schrijf thuis een mooie diss.


    Niks persoonlijks mate;)
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2006
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom word ik GVD nooit bij de toppers gerekend! :'-( :mad:

    * huilt van binnen :'-(

    :cool:
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Zegt 1.55 jou iets 8) Ik heb btw wel foto's van jou gezien, kreeg bijna een hart aanval :p En dat ik de auto niet hoor komt door m'n surround setje. Hij komt gewoon niet hard genoeg door m'n front speakers, met TV geluid doet ie het wel, maar dat is lelijk :cool:

    Tijden geüpdate!
     
  11. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    1.03.43
    Koen
    MT
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Omdat je zo traag bent als dikke stront door een trechter :+

    Das niets persoonlijks overigens ;)
     
  13. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanna race? :+

    I'll own you! :cool:

    Das niets persoonlijks overigens ;)

    8) 8) vage post
     
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Tering, Wat zijn gangsterdwerg en JP triest bezig.. GD had ik het wel van verwacht opzich, maar JP had ik hoger ingeschat.. :{

    Zo weer ff een rondje rondraggen..
     
  15. Crist

    Crist Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    nog ff rondje gereden en zowaar een verbetering
    1.05.03
    Egg
    MT
    Live: 34th

    op naar de 1.04
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Veel 'niet persoonlijke berichten' op deze pagina,
    maar dat is niets persoonlijks natuurlijk :+

    Moest vanavond weg. Morgen waarschijnlijk ook geen tijd om te racen :'-( Ik heb dan gewoon 2 dagen niet gegamed :eek: :+ Als ik maar geen ontwennings verschijnselen begin te tonen.

    ps. Is er nou echt zo weinig animo voor het karten? Heb pas van 4 mensen een berichtje gehad. Het zal jammer zijn als het niet door kan gaan...
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    1.08.36
    Koenigsegg-ding
    AT


    achja, niet supersnel (zelfs niet een klein beetje veel snel ;) )

    maar ik ben er voor mijn doen best tevreden mee

    heel veel respect voor mij _O_
     
  18. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    1.03.50
    Koeningsegg
    MT

    ik kan max 3 tienden sneller :9
     
  19. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast, ik heb nog nooit een woord met je gewisseld, hoe kan je dan een dergelijke reactie van mij verwachten terwijl JP hem uitlokt? Beetje een doelloze beschuldiging als je niks met de discussie te maken hebt;)


    @JP:

    Hoezo jij hebt een foto van mij gezien en je kreeg een hartaanval :9 Van wie heb je die foto dan gekregen en post hem maar eens hier naast een foto van jezelf:) En dan even kijken wie er het lelijkst is aan de hand van alle reacties hier:) Als je het niet doet dan post ik wel ff een foto van jou op je toffe schoolkamp:9 (Danku Heer Stefan voor dit schitterende beeldmateriaal _O_)

    Maar goed om deze nutteloze discussie te eindigen nu weer ff on-topic:
    Ik kan voorlopig niet racen en zeker niet online ivm met verbouwing hier. Als ik offline nog een snelle tijd neerzet post ik hem wel + foto ;)
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2006
  20. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil wel karten maar ik heb geen idee wanneer ik kan en zo weten we ook niet wanneer anderen kunnen, doe het gewoon in die topic man
     

Deel Deze Pagina