1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu nog een 1.30half, maar in totaal 10 rondjes gereden, dus in de loop van de week er maar eens goed voor gaan zitten en proberen de 1.28 te halen ^^

    Wel jammer dat er zoveel wordt ge-shift-glitched. Je hebt er op dit circuit zó veel aan. Volgens mij kan je met de SG alleen al een kleine seconde winnen ofzo, maar goed. Hier op XBW spelen wij hopelijk eerlijk en is het niet meer nodig om de cheaten om te winnen. :)

    (kijkt uit naar volgende week :+ )
     
  2. PFV Triton

    PFV Triton Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta nu 7de op live 1.29.06 met een f50 gt. En maakte nog best veel foutjes dus kan nog een stuk sneller. Enigste cheat die ik heb gebruikt de bocht afsnijden bij de chicane.
     
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhu, dat is ook de enigste cheat die we hier doen, die deden we ook bij de vorige challenge op de N-Ring.

    Als we gewoon afsrpeken het hier zonder de SG te doen, dan maken we gewoon hier op XBW een spannende competitie. En wie weet kunnen we zonder de glitch/cheat nog wel hoog komen ook! :)
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    1:29.98, met SG




    nee hoor :+
     
  5. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof je niet :+

    Vanmiddag maar weer ff een paar rondjes doen :cool:
     
  6. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    wat isshift glitch zal wel 100ste zijn die het vraagt maar iemand enige uitleg? laters
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Heel simpel. Je drukt vlak voordat je opschakeld de handrem in. Op deze manier verlies je geen snelheid bij het opschakelen. Het is zowel met AT als met MT te gebruiken, maar met MT is het wat makkelijker. Maar we hebben afgesproken het bij de XBW competitie niet te doen.

    Ik denk dat ik volgende week deze challenge wel ga rijden met de SG, aangezien ik redelijk bij de #1 kan blijven, maar hij steeds wegtrekt op de rechte stukken.

    Tijden geüpdate :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 feb 2006
  8. PFV Triton

    PFV Triton Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een nieuwe tijd.

    F50 GT
    1.28.63
    XBOX live Rank 3
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Ow netjes :)
    Is een WR mogelijk denk je?
     
  10. PFV Triton

    PFV Triton Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk het wel hij maakt nog best veel foutjes reed er voor de laatste bocht vlak achter, maar verkneukte de bocht.
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2006
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    1:35:04
    MT
    f50GT

    kan makkelijk een 34 half rijden, maar dan moet het eerste begin net ff wat sneller..
     
  12. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    ik heb volges mij een lage 1.35 staan, en dat was snel gereden voor de achievement van race against the clock, dus 1.30 moet te halen zijn...

    alleen is a-klasse zo klote in combinatie met de N-ring, C,D,E klasses is meschien leuk als we nogis de N-ring doen, en meschien is het leuk om toch weer de doorlopende challenges te doen... (tip)= veel mensen hebben dit namelijk al aangegeven dat ze dat wel willen
     
  13. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is tot nu toe de rotste challenge van allemaal de N-ring is zowiezo muk, die laatste chicane die iedereen afsnijdt is gewoon op puur geluk nemen.
    en de A klasse is niet echt fijn. Maar goed toch een goed tijdje gereden dacht ik zo en kan nog redelijk makkelijk een halve sec vanaf

    F50GT
    MT
    1:29.98
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2006
  14. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    ik zit nu op een 1:33.**, de chicane daar raak ik de kant nog, en de 1e serie met bochten loopt nog niet lekker, dus er kan nog zeker een paar sec van af
     
  15. Crist

    Crist Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    krijg hem maar niet goed gereden,
    vooral die chicane ga ik meer uit de bocht dan door de bocht, wat is feitelijk de beste manier, hem afsnijden i guess?

    nieuwe tijd dus, moet zeker nog wel wat afkunnen:
    F50
    MT
    1:34.15
    l!ve: 918th
     
  16. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Afsnijden is inderdaad wel het snelste, maar vraag me niet HOE je hem afsnijdt|:- Net wel een nieuwe tijd gereden:
    1.29.26 met de ferrari8)

    [edit] 1.29.24... waarom kom ik niet onder de 29:'-(
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2006
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Gisteravond een 1:29.78 gereden.

    Ik vat niet waarom iedereen deze zo kut vind? Ik vind hem juist best tof :)

    ps: Gister een race gewonnen van x MaxFATAL1TY x :cool: :D
     
  18. PFV Triton

    PFV Triton Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was een beuk race steedts bij de start werd ik met mijn auto de verkeerde kant op gebeukt.
    Ik moest net als verstappen een inhaalrace doen.
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2006
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Frustrerend circuit, maar wel erg gaaf om te rijden, verbeter punten voel je zelf aan, waardoor je door blijft oefenen..

    Kom maar niet over mijn eerste tijd heen, terwijl ik overal sneller ben.. maar dan verneuk ik het bij de chicane steeds..
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    @ Septic Eagle;
    Wanneer koop je eens een nieuwe disc man. Je kan nog steeds geen Tokyo dag doen enzo :eek:
     

Deel Deze Pagina