1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Hèhè, net alles weer ff bijgewerkt :) :cool:

    Mijn tijd was: 43.68 met de GT-R \o/

    Ik rijd AT en het was een lekker rondje, ik kan alleen nog niet zo constant rijden op die baan. Het was ook een slecht idee om samen met MetalMark te prive-chatten tijdens die ronde's 8) Ik reed gewoon een half uur lang alleen maar 50-ers :cool:
     
  2. FREEWILLY

    FREEWILLY Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    @ organisatoren van de competitie

    Ben erg blij met de opzet zo. Hoop dat jullie het zo blijven organiseren. Iedereen kan, binnen de E classe zijn eigen auto kiezen waar hij/zij denkt de snelste tijd mee te kunnen rijden. Daarnaast zijn tijden makkelijk bij te houden en te controleren omdat je ook echt je snelste tijd zal rijden. Daarnaast zal Nederland gaan Ownen op de leaderboards. Bravo, zit te wachtne op iemand met de eerste 42'er.
     
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel eens tegen jou racen, ik ben nu 15 honderste sneller :cool:

    En dankjewel voor de complimenten, doordat we zelf nu ook nog heel veel PGR3 spelen, konden we de competitie niet vorige week al starten, maar nu wel, en ik vind zelf dat het ook heel mooi is geworden. :)

    Alleen ál die deelnemers, de tijden bijwerken is nu een hondenklus geworden :cool:
     
  4. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    42 ? denk niet dat dat kan...de gt-r is veruit het snelst. Mijn tijd 44.01, eerder gereden dan The Hammerman dus ik sta boven hem in de ranking op live.
     
  5. prahladsingh

    prahladsingh Xbox 360

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand die mij kan helpen?
     
  6. FREEWILLY

    FREEWILLY Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me ook mooi om een keer te doen, heb alleen nog geen headset. Vindt dat dan weer een beetje jammer en onpersoonlijk. Maar met een week moet da thelemaal goed komen..
     
  7. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk op de 1e pagina ;). Het staat ook al een pagina terug als goed is.

    42 moet misschien wel mogelijk zijn. Ik heb alweer 3 plekken gevonden waar ik sneller kan. 1e bocht, de kronkel en de laatste bocht. Laatste bocht 148 km/h erin en 152 km/h eruit, is het hardste wat ik nu gehaald heb =].
     
  8. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Maar ondanks dat het een rotklus is, waarderen we het wel heel erg. De tijden liggen lekker dicht bij elkaar. Alleen die rijdende friettent *) die nu op één staat is wel bloedsnel _O_
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zo ff een rondje doen, kijken hoever ik kom :cool:
     
  10. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker dan :eek: Ik maak gisteren een nieuw profiel aan voor Xbox-Live (dat het nog steeds niet doet|:- ) En hierdoor mn hele save kwijt geraakt...en als je de Nissan GT-R wil rijden, moet je nou net 50.000 kudo's hebben..:mad:

    *Raced als een gek naar de 50.000 kudo's:+
     
  11. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey,

    Bedankt voor het bijwerken!! Ik heb mijn tijd alleen met een Ferrari 355 F1 GTS fereden en niet met de Nissan.

    ps: Hoe zorg ik ervoor dat mijn gamertag voor jullie te zien is? Mijn gamertag is wel ingevuld bij mijn profiel


    Succes allemaal!
     
  12. prahladsingh

    prahladsingh Xbox 360

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de instructies hier gevolgd maar kom er niet uit wat doe ik verkeerd?
    bij main menu--gotham career---leaderboards---race against the clock-- search by city of cars---dan zie ik alleen de resultaten maar ik kan het niet spelen?
    Ik weet echt niet wat ik fout doe...wie helpt?
     
  13. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Playtime----> Rae against the clock en dan kan je circuit en car kiezen enz.
     
  14. prahladsingh

    prahladsingh Xbox 360

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt man...
     
  15. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik meld me bij deze aan voor de competitie _O_ .
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Oeps, heeft 44.20 met de GTR :eek:. Vanmiddag weer ff proberen
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Ik heb het net ff met manual geprobeerd, maar ben niet sneller gegaan. De tijdwinst is bijna niks. Zat wel een keer onder mijn eigen tijd, maar toen keek ik achterom op het rechte stuk, en reed ik tegen de muur aan |:-
    Grootste verschil dat ik er onder zat (nog met automatic) was 0:00.35. Jammer dat ik die ronde verneukte.

    Tijden zijn bijgewerkt :)
     
  18. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Mijn tijd 44.01 in de GT-R. Had de tijd al wel gepost, maar zie die nog niet staan ;).
     
  19. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik meld me ook aan voor deze competitie.

    Edit// 44.35 met de GTR
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2005
  20. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    47.47 met Ferarri 355 F1 GTI

    Door die kut overschrijving van me account heb ik de Nissan nog niet unlockt.. Ben ik wel mee bezig, red ik vanavond nog wel denk ik.
     

Deel Deze Pagina