1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Noteer voor mij maar een 47.01 en doe snel een volgende challange :9
     
  2. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe challenge!!!!!

    Stad: Tokyo
    Circuit: Bark To The Sun
    Auto: Willekeurig uit Klasse D


    7 bochten, met daartussenaltijd wel een recht stukje, dus een wat snellere zoals de Saleen S218E is must op deze baan, óf zijn er mensen die met de ouwe-gouwe Sagaris sneller zijn. Of misschien wel de Ferrari Stradale, of de Noble M14 :eek: It's your call :)

    De oude challenge gaat btw op slot en Traxx wordt hartelijk gefeliciteerd met zijn historische overwinning! :+
    Fred netjes 2e, en voor Stefan een bronzen plek, maar al zeg ik het zelf... ik heb tot het laatst meegedaan voor de overwinning deze week. :cool:
    Ook De Paus en Gangsterdwerg natuurlijk congratulations.

    Race ze jongens _0/ Tabellen worden nog bijgewerkt...
     
  3. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    GisterAvond ff een half uurtje geprobeerd, snelste tijd:

    1.08.45
    S218E
    MT OB

    Kan denk ik max 1 sec sneller, de allersnelste maakt zwaar gebruik van de shift-glitch waar tie echt +/- 1 sec mee wint omdat de auto zo zwaar is. Mss dat 1 van jullie er toch nog onder kan komen
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Echt een snelle tijd. Ik kwam net 2 keer onder de 1.10 :'-(.

    1.09.87 (Zelfde tijd als boer stefan :cool:)
    S281E
    MT

    Moeilijke baan! Jullie moet trouwens het filmpje met de Challange Stradale (5de rank op de Leaderbord) is zien, bij die jump moet je is op de bumper view gaan zitten _O_. Jemig echt gewoon helemaal perfect, alleen de 1ste en 2de bocht konden beter van hem....
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Kut challange :9 Net even gereden. 1.10.xx met de saleen.
     
  6. pippinNL

    pippinNL I LOVE LIVE

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    1:08.59
    S281E
    MT
     
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zuig echt apenballen op die track :p 1:13:××

    met de S281E MT
     
  8. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    1 rondje sagaris: 1.15 nogwat, dus ik ga denkkik ook maar met de saleen, alleen ff goed dat gewicht onder controle krijgen
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    1:10:77
    MT
    S281E

    Nog steeds een klote baan :p ik schat de eerste bocht steeds verkeerd in :cool:
     
  10. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    1e tijd -> 1:08.09
    Saleen S281E
    Mt
    Rank 3 op L!ve

    De 1e bocht is idd vrij pittig. Je moet um daar lang aan de binnenkant houden en dan rustig op het gas eruit ( Dus niet volgas!!! :p ). Ik had een vrij goed rondje, maar kan nog op aardig wat plaatsen sneller.

    Tip: De laatste bocht voor start/finish in de 5 nemen, voordat je aan een snel rondje begint en aan het eind van je snelle rondje in de laatste bocht naar de 4 schakelen. Als je um in de 5 neemt komt je als je het goed doet met ongeveer 180 km/h over de finish ( net zoveel als dat je in de 4 zou gaan ), maar je maakt veel meer snelheid op het rechte stuk erna ;).
     
  11. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    tijd -> 1:08.38
    Saleen S281E
    Mt
    Live: 7
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2006
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    zal ik zeker rekening mee houden, dankje :)
     
  13. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, de Carnaval zit er weer op. Nog ff een paar daagjes bijkomen en dan ga ik eens ff naar de zon blaffen :9. Eindelijk eens plekje in de top 5, en dat met een tijd die op dinsdag is gereden. Daarna hebben ik en TraxX vooral geprobeert het record in de andere klasses te verbreken. Dat is TraxX beter afgegaan met nu 4 wereldrecords en een 3e plek in alle klasses samen. Ik had wel ff het record in klasse E maarja jullie kennen TraxX. En nu ga ik weer me nest in, bijkomen :D
     
  14. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    1:09.78
    MT
    TvR sagaris
    32e op l!ve
     
  15. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Whoehoe nieuwe tijd _O_
    Ik deed net m'n eerste sectie en het wou maar niet lukken, ik zat de hele tijd in de 1:09 te fietsen, maar opeens linkte ik een rondje aan elkaar en kwam er uit een:

    1:07.77
    Saleen S218E
    Manual
    Rank 3 op Live


    3e op Live en maar 6 hondersten achter Fred die inmiddels een 1:07.71 heeft staan. :) Lijkt wel of ik de laatste tijd een stukje beter ben geworden, ik kan véél beter meekomen met de top nu. :cool:

    Ik zal de tijden ff bijwerken...

    Btw, voor degene die de Saleen een kutbak vinden (wat totaal begrijpelijk is) moet je het eens met de Sagaris proberen, want met de Sagaris kan je ook makkelijk een 1:08 rijden, dus zóóóó veel langzamer is ie niet. Doe je het wel met de Saleen dan moet je gewoon zorgen dat je altijd optijd remt, want als die überzware bak gaat glijden dan ben je gewoon gezien. De Sagaris kán dus ook, just a tip from me. :+

    Tijden Bijgewerkt
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2006
  16. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Die van mij is nog niet bijgewerkt :'-(

    En ik ben er zo trots op :cool:
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2006
  17. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    nou makkelijk een 1.08 , zo makkelijk gaat dat niet haha :9
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Ik kon me niet aanmelden op Live, maar ik heb toch een aantal rondjes gereden. Ik zat na 10 minuten met de Saleen op een 1:08.65, maar toen vond ik het welletjes. Ik vind de time trail mode in PGR3 echt geen zak meer aan. (Sorry jongens, maar ik zeik nu niet op de challenge, maar op PGR3 in het algemeen) Als de 'Play on Xbox Live' feature er niet in zat had ik deze game allang verkocht. Ik denk niet dat ik nog vaak mee ga doen met de challenges. Misschien nog met de doorlopende (Nurburgring vind ik nog enigzins leuk). Ik ben nu bezig met de GT4 challenge op het PS2 forum, en dat vind ik gewoon veel leuker. Niet de mensen, maar ik ben een echte simulatie freak (één van de redenen dat ik PGR3 zat ben) en hou het meeste van echte circuits (ipv straatraces) en ik wil lekker aan de auto kunnen sleutelen. Ik wacht met smart op Forza 2, want daar zal ik denk ik wel zeker aan alle challenges mee gaan doen. PGR3 ga ik nu alleen nog gebruiken om ff te racen met vrienden, maar aan de RATC mode zal ik niet veel meer zitten...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 feb 2006
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    1:10:50

    lichte verbetering van me vorige tijd.. weet nu wel waar ik tijd kan winnen though
     
  20. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek:

    Helemaal gemist sorry, ik zal 'em tijdens de volgende updat erbij zetten. :)
     

Deel Deze Pagina