[XOne] Dead Island: Riptide

Discussie in 'Games' gestart door Excess-Denied, 6 jun 2012.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Sorry, is nu weer redelijk leeg.
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    PMetje onderweg dan! :b:
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Pm terug ;)
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.475
    Leuk Bevonden:
    3.435
    Binnenkort ook op Steam aanschaffen. Dit lijkt mij vooral een leuke game in co-op.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Aangezien er om 1 of andere wazige reden nog geen ps4's en xbox one's bij de Mediamarkt stonden toch ook maar Riptide gehaald

    wat raden jullie aan, huidige survivor (bijna max level geloof ik, dik anderhalve playthrough mee gedaan) importeren of overnieuw beginnen?
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.153
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Huidige, uitdagender en enger ook. :thumbs:
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Maar heb ik dan niet de kans dat ik vrij snel al niks meer te unlocken heb?

    of is de skill tree sowieso gelijk gebleven aan DI , want dan maakt t me niks uit dat ik doorga waar ik gebleven was
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.153
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Hij blijft gelijk ja, met misschien wat minor tweaks. Skills zijn praktisch hetzelfde en in het begin heb je dan ook al kans op lekkere loot of upgrades. Sowieso doe je, als je een goede build hebt, meteen ook al lekker damage. Probleem is wel dat je ook meteen mega sterke zombies tegen komt en die ontploffende en brakende dingen. Die vind ik nog niet zo erg, i.t.t. tot die snelle krijsende krengen.
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Je kunt tot level 70 levelen, 50 was de max in deel 1. Ik was 36 toen ik aan DIR ben begonnen wen was 70 voor het einde ...
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik was blijkbaar in deel 1 gestopt bij 43

    Vandaag een heel eind gespeeld, zit al in chapter 8.

    Het is inderdaad meer van hetzelfde maar ik vind het nog steeds leuk. Ik snap ook niet zo goed waarom deze game niet gewoon meer 7tjes ofzo krijgt

    Ja er gebeuren soms rare dingen met de AI en er glitched wel eens wat maar noem eens een open world game waarin dat niet gebeurt?

    Voor mijn gevoel krijgt bijvoorbeeld Skyrim voor gelijke glitches een pass terwijl DI er op afgerekend word.

    Moet wel zeggen dat ik wel het idee heb dat er minder side-quests zijn. Ik heb op de eerste map mijn best gedaan om veel te exporen maar er is niet heeeel veel te doen.

    Ik had ook pas laat door dat ik op de 'Team' pagina kleine fetch quests voor de NPC's moest starten Op het moment dat ik dat door heb had ik zoveel rommel al bij me dat ik er meteen een stuk of 10 al kon inleveren :+

    Game voelt ook wat makkelijker dan zijn voorganger, maar dat zal wel komen omdat ik nu eenmaal al geoefender ben. (En ook nooit geld bewaar maar altijd meteen het beste wapen in mn inventory meteen upgrade en mod, dus ben ook nooit underlevelled qua wapens)

    Het is dat er nu CL finale was anders speelde ik weer de hele avond door, blijft verslavend dit
     
  11. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Is er al een patch voor de game? De laatste keer dat ik speelde, haperde die als een motherfucker..
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik geloof wel dat er een patch was toen ik hem voor het eerst opstarte en heb wenig tot niks van haperen gemerkt

    heb je hem wel op de hdd staan?
     
  13. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Jup, ik installeer al m'n games :) Ik heb de game al weggedaan. Was echt niet te spelen :x
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Totaal geen last van gehad? Eigenlijk totaal geen bugs, spel speelde meer dan prima ...
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.947
    Leuk Bevonden:
    3.304
    bizar elke review klaagde over bugs framrate issues enz:+
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    DIR draait veel beter dan DI. Framerate issues vallen ook reuze mee. En echt serieus, geen noemenswaardige bugs tegen gekomen. Geen quest bugs, nada ...
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik zit nu in chapter 10 van de 13 , ook heel veel sidequests gedaan en nog geen noemenswwaardige bug gezien


    framerate dipt soms wel, vooral als je met een modden wapen (elektrisch bijvoorbeeld) op een drowner of andere zombie die in het water ligt inhakt. Dan zijn er even wat teveel effecten en trekt de engine het niet helemaal :+

    als als je grote groepen in de fik zet of opblaast

    maar voor de rest loopt het als een trein
     
  18. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    vanaaf met de game beginnen ben benieuwd, vond ''deel 1'' wel erg vet...
     
  19. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Nu is er een ioptie om je vorige dead Island character te gebruiken

    maar dan levelen de vijanden ook meteen mee

    wat raden jullie aan, nieuw chracter of vorige game chactacter (was lvl 35) importeren?
    wat zijn de voor/nadelen?
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ouwe character importeren. Geen nadelen, vijanden beginnen dan ook rond je level.
    Voordeel is dat je je skillstrees verder kunt uitbouwen en dat je in 1 pt de 70 kunt aantikken. Anders heb je daar een tweede playthrough voor nodig ...
     

Deel Deze Pagina