1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dead Island: Riptide

Discussie in 'Games' gestart door Excess-Denied, 6 jun 2012.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Benieuwd naar en dan New Game + nog had ik mezelf beloofd. :+8)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Fak, gewoon van 67 main story naar 100 % gegaan in één nacht. Beetje ziek. :+8)

    Wat is het laatste gedeelte van die laatste missie kut. |:-
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Damn thanks voor de link, dat is wel erg cheap! Ik bestel hem zelf ook alvast want de reviews geloof ik wel.
     
  5. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben opzoeknaar een goede/leuke zombie game waarbij survivalen centraal staat (a la walking dead). Is dit een geschikt spel?
    Ik heb de eerste Dead Island nooit gespeeld, dus heb niet egt een goed beeld van dit spel.
    Ik zag wel dat de prijs niet hoog is, dus als ke waard is haal ik em wel.
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Deel 1 is echt de moeite waard, lekker lange co-op / singleplayer met vooral melee combat. Kijk maar eens wat reviews de game werd best goed ontvangen! :)
     
  7. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had er al een paar gelezen, en ik vond het er opzich wel goed uitzien. Alleen zou hij veel bugs hebben. Aangezien de adviesprijs van riptide zo laag is kan ik net zo goef die halen,als het een spel voor mij is natuurlijk, en het survivalen (opzoek gaan naar voedsel en mensen beschermen)
     
  8. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Dead Island 1 lijkt me echt een vermakelijke en verslavende (co-op) game. Maar ook ik heb hem niet gehaald vanwege al die bugs. Weet niet precies hoe erg die bugs zijn. Maar heb veel negatieve dingen gelezen op het internet.

    De GOTY edition was een paar weken terug nog in de aanbiedingen in de PS Store voor €9. Maar ik heb hem toch niet gehaald.

    Ik wil Dead Island Riptide wel op de release halen.

    Maar ik wacht eerst de reviews af.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dead Island I onlangs uitgespeeld en met de updates, waren een paar grote bij geloof ik, is het best te doen. Alleen kan ik wel begrijpen dat je bij deel 2 begint omdat ik denk dat het weinig anders zal zijn.
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Eigenlijk moet je deel 1 hebben gespeeld, want deel 2 is wel degelijk een vervolg op deel 1.

    Deel 2 lijkt inderdaad op een DLC i.v.m een volledige game veel is er niet aan veranderd. Sowieso koop ik 'm wel. Deel 2 met plezier ge co-oped. :D
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Deel 1 dus.

    Ik hoop niet dat er problemen ontstaan als je je save importeert, zoals toen met Mass Effect 3. Aangezien DS een veel kleinere dev is verwacht ik die wel, maar wie weet ook niet.

    En belangrijk is vooral het punt waarop de save geimporteert word. Vlak voor de aftiteling of bijvoorbeeld aan het begin van New Game+.

    Ik wacht eerst reviews af, want er bestaat namelijk ook een kans dat ik deze game over een paar weken op mijn verjaardag krijg.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Kun je je save importeren, was me ontgaan. Cool! Maar mss is gewoon met een schone lei beginnen wel net zo leuk ...
     
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Review van Destructoid hebben ze per ongeluk online gegooid en weer eraf gehaald (Embargo is tot 26 april).

    Maar via deze link kan je de review toch nog lezen:
    http://webcache.googleusercontent.c...d.com/review-dead-island-riptide-252112.phtml

    Mehh :'-(
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Benieuwd of cijfer hetzelfde blijft...
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, jammer. Maar aan de andere kant, deel 1 was verre van foutloos en toch enjoyable. En deze is gelijkwaardig, dus kan het best mee vallen ...
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Hmm, tegenvallend. Ik wacht even meer reviews af voordat ik deze game bestel.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Een 5 valt wel mee, dat zouden een hoop shooters ook moeten krijgen. :+
     
  18. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Yep, dat bedoelde ik inderdaad. :D
    Mja, als Riptide ongeveer het zelfde is als deel 1 prima. Had mij uiterst vermaakt ermee. Kan mij niet veel voorstellen, dat ie mij gaat tegenvallen.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Same here, daarom koop ik hem wel als ik hem niet op mijn verjaardag krijg en het liefst heb ik natuurlijk de steelbook versie. :9

    Ik hoop trouwens wel dat er meer guns en ammo in de game komen en vooral eerder. Hoeft niet veel meer of eerder te zijn, maar niet tegen act III of later pas. Je moet het gewoon kunnen vinden of kunnen gebruiken met een skill point investering ofzo. Het hoeft van mij helemaal niet total melee te zijn aangezien zombies kapot knallen ook wel leuk is. :+
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dit vind ik wel heel jammer

    Ik had gehoopt op meer van hetzelfde MAAR dan wel opgepoets er verzorgder.

    Dus zeg maar wat je van deel 1 had verwacht als ze een half jaartje extra hadden kunnen poetsen

    dat dat niet het geval is vind ik wel kwalijk
     

Deel Deze Pagina