Is dat een Xbox game? kool ik kan nu niet kijken want ik download ongeveer 200 MB aan unreal tournament 2 en unreal 2 footage
net die video gezien ECHT GERIPT VAN DOA3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 al die moves zitten in doa3 en die omgevingen!!!!!!! sommige zijn gewoon identiek!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!! soooooooowwwwwwwww!!!!!!!!!!!!!!!!! whahaha NEEEEEEPPPPPPPP whahaha is gewoon precies als doa3!!! zal vast leuk zijn maar is wel beeeeeeetje toevallig!!! whahaa nep gek!!!!! en doa3 ziet er nog wel iets mooier uit vind ik hoor... maar srieus, ik dacht echt van "huh, gejaaaaaat!!" ik ken alleen doa3 natuurlijk, maar deze charascters doen gewoon dezelfde moves, enzo....en de omgeving is ook nageappt, die kooi en die chinese dinges huisjes, vrijwel IDENTIEK en dan bedoel ik echt identiek!
Uh, Virtua Fighter bestaat al wat langer dan de DOA-serie hoor... Dus de gameplay waar Virtua Fighter om bekend staat zal hetzelfde zijn als de 1e VF, dus eigenlijk is DOA3 de na-aper En het is geen Xbox game, het komt op PS2 en in de arcade.
Ik bedoel specifiek deze clip. Ik denk niet dat ze elke virtua fighter hetzelfde maken. maar maakt niet uit
"" Sorry hoor VF4 is totaal geen concurrent voor games als DOA3 en Soul Caliber "" In het blad gamequest vinden die review ventjes dat het mooier is dan DOA3, hun zijn het met mij eens
Ok, en welk blad is volgens jou niet commercieel? Boel sja tee dus, momenteel toch het beste blad van Nederland.....