waarom kan je eigenlijk niet als Omega spelen en wel als Ein want Ein komt eigenlijk al voor in de vorm van Hayate
Ik vind Omega maar triest, als ik 'm 1x op de grond ram komt die met z'n supermove dat ie me metteen 100 meter verder weg laat vliegen...:r
OMEGA kan er ook niets aan doen dat zijn jeugd moeilijk was .... Kom op jongens! ZE houden en van ZE houden .... GROEPSHUG!!!! *knuffelt OMEGA* :r mzzl Munch and Abe
Ja sorry Omega dat ik met elk ventje van DOA3 je aars hebt gekickt!! Kom jongens team spirit.. Met zijn allen: Omega we houden van je !! :r :r (heeft een zwaar braakgevoel in zijn maag) Ik zal je het volgende potje laten winnen!!
gedaan, ja mn broer vond het wel wat vreemd fat ik mn televisie zat te knuffelen ( OMEGA) en effe later zat ik m te zoene ( kwas nl met Tina aant spele)
hij begon zich plotseling te bemoeien toen ik dr zat te zoene, toen heb ik besloten hem nog eens deftig tot veevoeder te bashen; kheb t goed gemaakt door m n snoepje te geve via mn dvd speler: stoemp duw
Omega is een H*er!! Gaat ie ook nog eens tegen je zeggen dat die Tina zijn vriendin is!! Omega moet normaal doen, we doen aardig tegen hem, ik liet hem net winnen!! Blijft ie boos kijken!! Al met al kan ik nu zeggen Omega is een vieze vuile sloeber! Maakt het straks wel weer goed!! Ga wel met Kasumi spelen!!
deze keer was hij echt te ver gegaan, heb maar besloten dat snoepje probere trug te nemen, nu zit ik met mn hand vast in de dvd lade
HAHAA!! Hij wil het snoepje niet teruggeven!!! Kasumi heeft hem net verrot gekickt!!! HAAHAHA!! Kasumi rules!!
Kick his ass!!! Jammer dat je Ein niet kan gebruiken om hem te kicken!!! Bam, ein kicks Omega's Butt!!
Met Ein versla je hem zo.. Is de makkelijkste speler van DOA3 en de beste!!!! En was dat met Horloge?? Bedoel je Omega hé!!