ik vraag me af... Als je tog de story mode uit hebt gespeeld hè... dan krijg je toch nieuwe kleren??? Maar waarom kan ik dan nog steeds niet kiezen? Of moet je dan iets bepaalds in type ofwat? Ben benieuwd dag dag
Zal ik je maar weer eens helpen..hehe check gamefaq's of gamewinners (dit is de beste) trouwens...leuke cu2 page...
nee, hoor..geen probleem..i'm here to help... maar woon jij in een dierentuin ofzo?? 5 katten; Eddie,Maggie,Aagje,Sammie,Spocky...+/- 30 hagedissen; o.a: Uromastyx,Basilisk,Baardagaam,Oplurus...2 konijnen; Ren en Stimpy...1 valkparkiet; Tietje of Pietje...1 chinchilla genaamd Taptoe ll
hihi we hebben sinds kort ook nog een chinchilla erbij en een groene leguaan die 2 meter 20 kan worden...nee geen dierentuin, gewoon een kamer vol terraria en 5 katten omdat we ervan houden en die konijnen vond ik wel grappig en die chinchilla's ja die ene hebben we al langer dan dat ze mij hebben, al 20 jaar!!! haha ow shit gaat niet over onderwerp]:- haha
Re: .. ow cool, vrouwelijke Xbox aanhangers... Daar moeten we er meer van krijgen hier op het forum... Heb je een paar vriendinnen die ook Xbox verslaafd zijn!!!
Re: Re: Re: .. Ja maar dat weten alleen jij en ik..... Nee hoor... Wij zijn hier hele nette jongens/mannen.... Maar we hebben hier echt een vrouwentekort....
ach stel je niet aan...we hebben dames zat... we hebben: -kobold -xenior -wouter -martijn -TheOne2000 -Ugamer -Zlatan -Spleasure toch??? miss ik nog iemand??? **crew** neem dit niet te serieus....nix persoonlijks hoor... we love you all very much
grrrr gaan we grommen? Hondjuh? Ik hou niet van honden...maja! Hoezo concurrentie? van een 15 jarige puber zeker! hahaha lol echt niet hè maar jongetjuz ik geloof niet dat jullie zo net zijn als ... zegt... ja misschien sommigen....nou jahhhhh /edit WouteR : bl4444t : Dat is spammen, mag niet .