Dead or Alive 4 alle save games weg ??

Discussie in 'Algemeen' gestart door nightwolf, 1 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nightwolf

nightwolf ExTrEmE

Leuk Bevonden:
    0
    Goedeavond :) ....nouja iets minder goede avond voor mij.....8)8) :mad: ...
    Ik ben sinds 5 dagen de trotste bezitter van een xbox 360 premium :) , met de spellen Oblivion , call of duty 2 en Dead or alive 4 en een extra draadloze controller.

nu heb ik de afgelopen dagen met mijn vriendin dead or alive uit gespeeld met alle characters , dus heb nu ook die soort halo enz , maar nu acht ik weer even een potje survival te doen ... maar dat ging iets anders dan ik dacht.... begin me ventjes te kiezen.. en zie tot mijn verbazing dat alle vraagtekentjes er weer zijn dus ook Ein weg :emo: alles weg 8) :x
    geen score's , geen rankings , geen helena meer in de storymode helemaal niks :x
    ik heb van alles geprobeerd andere profielen geselecteerd hard disk gecontroleerd , alle mogelijkheden geprobeerd maar helaas =(
    als ik naar mijn xbox dashboard ga en kijk bij archiefments dan staan de save's van doa4 er wel , maar ik de game zelf zijn ze nergens trug te vinden
    de save's van oblivion en call of duty 2 zijn er wel en zijnn ook geen problemen mee, ik hoop dat een van julie me kan helpen wand dit schiet niet echt op , ook al had ik het spel snel uitgespeeld , niet echt zin om weer over te doen maarja ik hoor het wel , met vriendelijke groeten Ian :D

Laatst bewerkt: 1 jun 2006
  2. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je de nieuwste Save even wissen, en alles is weer terug. Dit gebeurt bijna altijd als je met 2 profielen multiplayert. Oftewel, zorg dat je maar niet meer multiplayert met 2 profielen ingelogged.

Zo heb je nooit problemen:

Xbox aanzetten
    Beide Controllers aanzetten
    Inloggen met je account
    Spel erin doen
    Multiplayer kiezen
    En spelen maar

Nooit inloggen op een 2e account. Maar goed, probeer dus eerst je nieuwste save te wissen, dat is de rechter denk ik, dan is alles ook weer terug. Dit is een vaak voorkomend probleem. Ze brengen leuk een patch uit, maar die verhielp niet dit grote probleem.

3. nightwolf

nightwolf ExTrEmE

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de snelle reactie :) ik heb het geprobeerd, maar helaas ik heb 3 savegames er af gelazert van de 4 maar niks :confused: . maar wat je zegt over niet met 2 profielen tegelijk multiplayeren , je moet wel een 2e profiel bij dit spel maken om multiplayer te kunnen doen . maar goed ik moet dan maar weer over nieuw begiinnen 8) ik denk dat iik trouwens morgen avond een memory stick er voor haal en de savegames die ik dan heb daar op over zet iederekeer zodat mocht er iets gebeuren dat ik dan toch nog iets heb .
    ik vindt het een goed spel maar dit valt me toch echt heel erg tegen van dit spel , zoiets hoort gewoon niet te kunnen.
    groeten Ian

4. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Als hij vraagt om met een 2e profiel in te loggen, gewoon 'No' kiezen, dan kan je ook spelen.

5. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik een keer met Need for Speed:Most Wanted gehad..nog maar 5 blacklist racers te gaan en**floep**!!:mad:alles weg..

6. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    night wolf, ben je niet met xbox live verbonden? 'normaal' zou het spel dan opstarten met het automatisch downloaden van een patch, waarmee dit probleem zich niet meer voordoet bij dit spel... een zelfde soort bug zit overigens in Call of Duty 2, dus wees gewaarschuwd!

Laatst bewerkt: 2 jun 2006
  7. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    idd, even een internet kabeltje zoeken en een silver acount maken.
    Die update heb je echt nodig wil je plezier hebben in DoA 4, want anders blijft ie je savegames wissen.:):

8. nightwolf

nightwolf ExTrEmE

Leuk Bevonden:
    0
    hey ;) een internet kabel heb ik ( zat inbegrepen ) maar ik krijg geen verbinding ik heb eerst een kabel in me com-puter gedaan naar me xbox 360 toe maar toen bleef hij ook zeiken over het ip adres , terwijl ik toch alles op me computer er voor in heb gesteld , ,later heb ik ook geprobeerd om de kabel van de 360 naar de router te doen , maar ook dit helpt niet de router blijft maar oranje licht knipperen bij poort 2 waar hij in zit en krijg ook geen verbinding met het internet enz . waar kan ik precies het ip adres vinden enz?
    ik heb trouwens een vrij onbekende internet provider : Publish net , iemand van gehoord ?? zou er een andere mogelijkhijd zijn door bijvoorbeeld iemand met xboxlive mijn xbox daar om aan te sluiten en dan die patch downloaden ?bedankt voor de reacties :)

9. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    je zou naar iemand anders met een goede internetverbinding kunnen gaan. dat zou wel werken. (mss een tip om ff te wachten tot de komende updat er is ;) )

maar omdat het een ip adres probleem is vraag ik me af, heb je je DNS wel op automatisch staan?

10. cryptkeeper

cryptkeeper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op je pc doe je:
    Start - Uitvoeren - cmd
    dan typ je ipconfig /release
    Doe je pc uit.
    steek nu de netwerk kabel van je xbox op je router en hopelijk lukt het dan.

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dit is volgens mij een bekend probleem, heb meerdere mensen gezien die dit hadden.

Er is echter een speciaal topic over Dead or Alive 4. Het is misschien makkelijker om je vraag daar even te stellen.

Dead or Alive 4 topic

Veel succes! :b:

Slotje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina