Goedeavond ....nouja iets minder goede avond voor mij..... ...
Ik ben sinds 5 dagen de trotste bezitter van een xbox 360 premium , met de spellen Oblivion , call of duty 2 en Dead or alive 4 en een extra draadloze controller.
nu heb ik de afgelopen dagen met mijn vriendin dead or alive uit gespeeld met alle characters , dus heb nu ook die soort halo enz , maar nu acht ik weer even een potje survival te doen ... maar dat ging iets anders dan ik dacht.... begin me ventjes te kiezen.. en zie tot mijn verbazing dat alle vraagtekentjes er weer zijn dus ook Ein weg alles weg
geen score's , geen rankings , geen helena meer in de storymode helemaal niks
ik heb van alles geprobeerd andere profielen geselecteerd hard disk gecontroleerd , alle mogelijkheden geprobeerd maar helaas
als ik naar mijn xbox dashboard ga en kijk bij archiefments dan staan de save's van doa4 er wel , maar ik de game zelf zijn ze nergens trug te vinden
de save's van oblivion en call of duty 2 zijn er wel en zijnn ook geen problemen mee, ik hoop dat een van julie me kan helpen wand dit schiet niet echt op , ook al had ik het spel snel uitgespeeld , niet echt zin om weer over te doen maarja ik hoor het wel , met vriendelijke groeten Ian
Laatst bewerkt: 1 jun 2006