Heb een probleem bij dead or alive ultimate. Ik heb 2 oficiele xbox cntrolers maar alleen bij poort 1 van de xbox hekent het spel de harde klappen en trappen bij DOAU. DUs dit is een probleem met een VS battle. Wie weet hoe dit komt. IK herhaal ik heb 2 ofieciele xbox controlers met xbox logo.
Het kan niet aan het Xbox logo liggen want die zitten op je controllers. - Misschien heb je de layout anders ingesteld voor 1 controller. - Kijk of dezelfde knoppen bij andere spellen wel werken. - Wissel de controllers een keer om, om te zien of het aan de poort ligt ofzo. Als het dan nog niet werkt dan weet ik het niet.
je hebt inderdaad de lay out veranderd, je moet naar options controllers etc en daar Analog aan of uit zetten, afhangend van wat je wilt.
Nou dit hoeft niet! Ik heb met splintercell 1 altyd het probleem dat hij de knop voor deuren open te maken en acties te ondernemen niet pakt! Bij elke andere game doet hij het wel perfect. Zelfs waar spellen gebruik maken van hoe hard je de knoppen indrukt (DOAX dat springen op die luchtkussentjes) werkt perfect. En bij splintercell 2 doet hij het wel weer perfect. Heb zelfs splintercell 1 van iemand anders geleend maar dit helpt ook nix. Een wazige bug dus die niet te verklaren valt.
Had ik ook bij pgr1 ook, ik gaf altijd gas met de A en dat doet íe nu ook niet meer (tenminste laatste keer dat ik het gespeeld heb). Maar je kan er niks aan doen, ligt zeker niet aan je controller.