Dead or alive xtreme

Discussie in 'Algemeen' gestart door RIMoZ, 17 mrt 2003.

  1. RIMoZ

    RIMoZ Super N00bSkI

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    IS dit spel nou echt zo kort want heb hem in een paar uur uitgespeeld.Komt er niets meer na ofzo of kan ik niets meer unlocken?wou het ff weten
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Waar heb je hem gekocht? Ik heb hem nog niet in de winkel gezien... hebbe hebbe hebbe
     
  3. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je speelt die tien dagen of hoeveel is het ook al weer. Dat duurt een paar uurtjes en daarna begin je weer overnieuw. :) Maar als je het toernooi hebt gewonnen kun je door met je team (en geld) dus kun je weer meer dingen unlocken.
     
  4. Dr. Baby

    Dr. Baby Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Waaahaa, waar heb je DOAX dan vandaan? Ik wacht al zo lang op dat spel, ik moet het hebben. Ik hoorde dat Dixons hem vroeger binnen zou krijgen... Als ze 'm nu al hebben dan sprint ik NU naar het winkelcentrum. :)
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Waar hebben jullie hem gekocht??
     
  6. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarschijnlijk geïmporteerd...

    Ik ben ook nog aan het twijfelen of ik DOAX zal kopen. 't Lijkt me wel een leuke, originele game, met veel vrouwlijk schoon :)

    Alleen die prijs van 63 euro maakt het weer een stuk minder aantrekkelijk...
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Jaja, vrouwelijk schoon kan je ook gratis bekijken.
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij Bartsmit krijg je gratis een kalender als je daar de games reserveerd.

    Maar weet iemand al wanneer deze game in de winkel ligt.
    Ik hoor nu verschillende data's
    Ik hoorde dat Dixons hem Dinsdag Binnen kreeg.
    Bij Bol.com waar ik hem heb gereserveerd is de levertijd nu 2-4 werkdagen.
    En bij Bartsmit is het 28 Maart.
    Ik weet het niet meer.
     
  9. Da_G

    Da_G Method Man

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het 28 maart
     
  10. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    van welk jaar is die kalender eigelijk
     
  11. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk van dit jaar hé btw wie gaat doax allemala kopen ikw el lijkt me echt ene lauw spel man
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Er staat alleen het volgende op de site van Bartsmit.
    Wanneer u deze titel reserveerd en later omzet in een aankoop, ontvangt u een unieke kalender van DOA Beach Volleybal!

    Verder staat er niets bij , ook geen foto.
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij staat gereserveerd bij Bol.com :9
     
  14. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    mij lijkt het spel nou helemaal niks want het enige wat het heeft is een paar lekkere meiden die allemaal in de gloeiende zon op het witte strand met strakke bikini's aan lopen te huppelen over het strand met meehuppelende borsten met een volleybal die ze sexy slaan over het net en dan kan je leuke dingen voor ze kopen die je ze kan laten aandoen en dan kan je hun weer verwennen of je hebt een topless mode

    kortom een k*tspel
     
  15. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Als het dezelfde is die ik heb (jaja, ik heb er een :9) is ie van 2003. Lijkt mij ook logisch trouwens.....

    Ik zag dat er gezegd werd: Dixons krijgt hem dinsdag. Dit geldt niet voor alle filialen, aangezien niet alle Dixons-filialen op dezelfde dag goederen geleverd krijgen. En het zal me niks verbazen als dat met meerdere winkelketens zo is.
     
  16. ikah

    ikah Guest

    Ik kan niet wachten op DOAX nu alleen maar hopen dat er een live functie in komt
     
  17. Dr. Baby

    Dr. Baby Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is geen live-functie, het enige waar je op kan hopen is een booster-disc over een paar maanden.

    En de officiele release-date in Nederland is 28 maart, dat is wanneer de Nederlandse leveranciers hem krijgen. Dixons is echter een Engels (?) concern, en in de UK is 'ie al uit. Dus vandaar...
     
  18. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Dixons is van oorsprong een Engels concern, maar is nu volledig in handen van VendexKBB en heeft nu niks meer te maken met de Engelse Dixons-vestigingen. Dus als Nederlandse leveranciers hem op 28 maart krijgen, krijgt Dixons hem waarschijnlijk ook gewoon op 28 maart.
     
  19. Dr. Baby

    Dr. Baby Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb je gelijk. Ik heb al twee Dixons gebeld (wanhopig, ik weet het) en beide hadden wel al hun nieuwe lading spelletjes binnen, maar nog geen DOAX. Dus we zullen toch echt twee weken moeten wachten...

    *steekt middelvinger uit naar kerel die met het gerucht kwam dat Dixons 'm vandaag zou hebben*
     
  20. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet ook nog niet of ik m ga kopen.. ik kijk iedere dag al tegen de geile doax kalender aan dus dat moedigt me aan om m te kopen :D
     

Deel Deze Pagina