is mss stom maar hoe kan je nieuwe characters unlocken??? moet je eerst al die filmpjes unlocken ofwat?? antw aub
Er is maar een unlockable character: Ein Presteer heel goed in de survival mode zodat je op de eerste plaats in de top 10 komt Voer dan als naam EIN in. Nu kun je met Ein spelen of random laten kiezen
Euhm, wil niet veel zeggen, maar dat is niet de manier om Ein te halen... Ik zal ff de goeie manier uitleggen: Kies Hayate in Time-Attack Single player. Speel deze uit onder de 6 minuten en voer dan als naam in EIN (met hoofdletters) Dat is iig de manier waarop ik het gehaald heb, en de manier de 20000 keer op internet staat.
ik had ook nog ff een vraagje over dit spel.... ik las op internet dat je bv bij Tina Survival mode moet spelen totdat je een silver xbox krijgt en dan krijg je nieuwe kleding voor haar. Maar hoevaak moet ik dan winnen??? en hoe kan ik dat het beste doen? Oja en voor EIN stond ook nog dat je een nieuw pakje kon unlocken: je moest dan onder de 6 min time attack halen... maar dat heb ik gedaan en heb niet een extra pakje gekregen...
Das allebei niet waar, pakjes unlock je alleen door timed en story enkel en alleen uit te spellen dus niet onder een bepaalde tijd . Goe dat je trouwes de zoekfunctie hebt gebruikt..deze thread is egt al heeeel oud