Dead Rising REGIOVRIJ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dead Rising wellicht regio vrij

Gerucht | 26 juli 2006 - Xboxic is met een opvallend nieuwtje op de proppen gekomen: Dead Rising blijkt namelijk toch wel regio vrij te zijn, en mensen die gespannen wachten tot 7 september kunnen de game al eerder in huis halen, door hem te importeren uit Noord- Amerika, waar de game op 8 augustus in de schappen ligt.

Xboxic weet dit, omdat iemand genaamd bruno168 de game op eBay.com te koop heeft gezet. Bruno168 is een erg betrouwbare verkoper op eBay.com, met een positieve feedback score van 98,5%, en garandeert dat de game regio vrij is, omdat deze 'W code' gecodeerd is. Om zichzelf nog geloofwaardiger te maken, garandeert hij dat als Dead Rising niet goed werkt, hij de 35 pond terug zal storten.

Als je Bruno niet vertrouwt, kun je altijd nog terecht bij een officiƫle verkoopsite, waar je eveneens een Amerikaanse versie van Dead Rising kunt pre- orderen. Vaak geven zij echter niet de 'niet goed, geld terug' garantie die Bruno wel geeft.

Bron: Insidegamer

Als iemand hier een bevestigend andwoord kan geven zou ik dit graag willen weten!

Want dan ga ik de game importeren bij Lik-Sang voor 55,57 inclusief verzendkosten! Hier heb ik al vaker imports besteld en is super service en betrouwbaar! Speel de game namelijk liever in augustus in mijn vakantie dan dat ik hem pas kan kopen wanneer school weer begonnen is.

Laatst bewerkt: 26 jul 2006
  2. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Wow!! dat zou zeker goed nieuws zijn idd.
    Maar hoe betaal je bij lik-sang?
    Ik hoop niet via creditcard want die heb ik niet.

3. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Mooi nieuws natuurlijk, echter is dit ook al gepost in de Dead Rising thread. Graag daarin verder gaan

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina