Je kan het beste reviews lezen, want daaruit kan je aardig wat informatie halen. en het ligt eraan of je ervan houdt. Ikzelf vond het niet zon goede game, maar ach. Dat ben ik. (Waarom zet je dit int Live Gaming Forum?)
Hij is leuk. Hij is niet bijzonder ofzo. Het is echt zo'n weekend game, die je niet heel lang bij zal blijven, en die je ff in een weekend uitspeeld. Geen bijzonder neergezet verhaal, of prachtige graphics. Maar toch, hij is wel leuk, door het zo gruwelijk mogelijk afmaken van je vijanden. Dus als je ruim in het geld zit, dan kan je hem kopen. Anders is het een beetje zonde.
Ik heb nu ook een vraag . Kun je in Death To Rights ook Bullet-time (in slowmotion kogels enzo ontwijken) doen net als bij Max Payne??
ja dat kan je kan zelfs locken op mannetjes dat je niet zelf hoeft te richten (tijdens je bullet-time sprong)
Ik vind het zelf een erg cool spel, maar de meningen zijn hier op de XBW.nl fora verdeeld... Ik vind DTR erg leuk vanwege de verschillende manieren van actie (schieten, bullet time en disarm moves), en ook het verhaal.
hijs nu 15 euro bij de bart smit, 't kopen waard? ps, sorry dat ik bump maar ik vind het nutteloos om een nieuwe thread aan te maken
Zoals andere al zeggen: het is een weekend game. Ik heb hem ook gehuurd, en het heeft mij ook een tijdje vermaakt. Vooral die hond, die was kicken. En sommige moves waren wel vet. Maar niet het kopen waard.
15 euro is opzich erg weinig. Maar je zult merken dat het niet lang kan boeien. Het is in het begin een leuk spel, maar er zijn teveel bugs en het is een te erge max payne wannabe.