...zojuist de review voor Dead to Rights gelezen...het is helaas niet de topper geworden die we gehoopt hadden. negatieve punten voor de graphix, die een beetje outdated zyn, en de gameplay die iets té afwisselend is ofzo... helaas... de recensie staat op www.planetxbox.com
Ach, ik had dit wel zo'n beetje gedacht. Toch nog wel een redelijk cijfer, je zou denken dat het een regelrechte Max Payne-kloon zou worden. Dat dus niet.
K had goeie verwachtingen....bedoel: het is door Namco gemaakt! Maar dat wil dus ook niet zo heel veel zeggen!
Ze wisten dat de xbox uit zou komen, en wilden daar snel een game voor releasen. Ik denk dat ze een beetje te snel een game wilden releasen, en dat het daarom het een beetje tegenvalt. Ze hebben dus niet echt de tijd genomen om er meer van de maken...
K heb de review gelezen en nog steeds lijkt het me een coole game en een 8.2 is geen slecht cijfer.. leuk tussendoortje voor splintercell!!
ik heb een trailer gezien op tv (rtl2) " Tussenfilmpjes zijn wel coool en de moves ook coool maar de ingame beeld is oud net beetje als 1999 game denk ik maar zo. En het is een james bond mix met chinese moves erbij en max payne tijd slowmotion gedoe. Meer heb ik niet gezien
Het ziet er ook echt lelijk uit, duidelijk snel afgewerkt om het zo snel mogelijk naar de xbox te brengen, je kan duidelijk zien dat het een psone game eerst zou worden ik boycot deez game
Uhmz. Wie van jullie heeft het al gespeeld? Dat bedoel ik! Die cijfers zeggen mij niet veel. Smaken verschillen. Het klopt dat de gfx ietwat outdated zijn. Maar zeer zeker niet lelijk of niet om aan te zien. Het gaat allemaal wel. Heb erger gezien. Het belangrijkste is dat het wel heel erg ruig speelt en dat het ook nog eens met een wooping framerate over het scherm knetterd. Ik heb nix te klagen. Speel het eerst eens. Oordeel dan.