Dead to Rights geen 60Hz, why??

Discussie in 'Algemeen' gestart door gambit, 19 feb 2003.

  1. gambit

    gambit Blizzard

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer dan een 1/2 jaar later dan de U.S en dan nog geen 60HZ ondersteuning , heel erg triest Namco!!!!!
    De 2e level heeft al last van screen tearing , heb ik in geen 1
    U.S review van gelezen dus weer een cheap ass pal conversie.
     
  2. J-D

    J-D ICE

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ken het verhaaltje....
    stom dat het geen 60hrz optie kent. best wel low....



    ff offtopic:
    is dead to rights eigenlijk wel goed want ik hoor verschillende meningen enzo?
     
  3. RiDaH

    RiDaH Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is screentearing nog nooit van gehoord?
     
  4. sYc

    sYc (>_

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met 'geen 60hz ondersteuning'? Je kan toch zelf op pal-60 instellen? Loop het spel trager dan Amerikaanse versie of zo?
     
  5. ArCaDe

    ArCaDe Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet omdat je je XBOX op Pal60Hz kunt instellen dat het spel danook daadwerkelijk runt aan 60hz.
    Indien het "spel" dit niet "support", hebben we brutte pech!

    Tearing... is als vlug bewegen beelden als het ware dubbel zichbaar zijn... i.p.v. smooth aan 60Hz (60FPS) en non-tearing.
    Zeer goed zichbaar als met vlug linkse of naar rechtse bewegingen maakt.
     
  6. Alfa V6 Man

    Alfa V6 Man Don Corleone

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Halo is het erg, daar kan je beter geen 60 hertz pakken, want dan gaat het beeld ontzettend schokken
     
  7. J-D

    J-D ICE

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    we hadden het over dead to rights
     
  8. Hotshot

    Hotshot Guest

    nee we hebben het over dead to rights..|:-
     

Deel Deze Pagina