[Dead to rights]hoe versla je die ene gast in de gaskamer (chapter 11)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Badstreak, 8 mrt 2003.

1. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    zoals de titel al zegt: hoe versla je die ene gast in de gaskamer. ik kom er gewoon niet uit.:mad:

alvast bedankt

2. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Je moet gewoon met 'm gaan vechten/boksen.

Als je hem eenmaal op ongeveer de helft van z'n kracht hebt, gaan de gaskranen open, en doet hij een gasmasker op.

Het wordt nu een gevecht om het gasmasker; elk keer als hij of jij wordt geraakt, "slingert" het gasmasker de kamer door. Je moet het masker dan zo snel mogelijk oppakken, zodat je zuurstoflevel hoog blijft. Anders wordt het beeld namelijk heel wazig, en gaat de levensbar rap naar beneden.

Als je die gast eenmaal op de grond hebt gemept, en je het gasmasker op hebt, ga dan door de kamer heenlopen. Hierdoor krijgt hij steeds minder zuurstof, en gaat z'n levenbar naar beneden. Komt hij in de buurt, probeer 'm dan weer op de grond te meppen, en peer 'm dan weer.

Op deze manier hoef je niet zo heel vaak het gevecht met hem aan te gaan (want hij kan aardig boksen), en gebruik je het gas tegen hem (elk nadeel heeft weer z'n voordeel, aldus JC... :))

Succes!

Laatst bewerkt: 10 mrt 2003
  3. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heya, nice to know..thanks

m-X

4. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    thanks.

mzzl

5. Da Big Man

Da Big Man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb het geprobeert om weg te rennen maar die gast is veel te snel en dan wil ik hem slaan, maar dan blokt hij alles en dan mept hij mij helemaal kapot.

7. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Je moet hem alleen maar slaan, niet schoppen. Hij blokt inderdaad bijna alle kicks. Probeer ook altijd een combo van vier te maken. Als je ziet dat hij de tweede slag ook blokt, maak dan de combo van vier af, en ga - terwijl je de laaste slag uitdeelt - meteen in de verdediging (linker trigger). Hij gaat namelijk direct in de aanval als hij alles heeft geweerd, en zo kun je zijn slagen ook ontwijken.

Wat ook kan helpen: mocht hij alles blijft blokken, probeer hem dan te pakken (A), en je vuisten twee maal in z'n gezicht te planten (B). Hij houdt dan vaak op met blokken, en kun je verder met de "tactiek" die in m'n vorige post staat beschreven.

Succes!

Deel Deze Pagina