Dead to Rights delayed for Europe NeXuS Posted on October 17, 2002 According to the Official Xbox Magazine UK, Dead to Rights, Namco's US arm Hometek's first title, has been delayed until March 2003 in Europe. Apparently EA and Namco have a reason to delay this game, as they were shocked of some mediocre reviews of the game. Therefore they have decided to polish the game, adjust the balance and maybe even add some new stuff, just to please the europeans. Whatever they do, europeans might have an even better reason to buy this game, when it arrive in stores this spring. Weet niet of dit al bekend was stond op xboxgamer Ik zat echt uit te kijken naar de game word ie weer uitgesteld tot 2003 net zoals brute force e.a. DEAD TO RIGHTS word wel beter gemaakt mischien, maar zo spel wat al af is moet gewoon optijd op de markt komen en niet op het laatst moment uitstellen.
Gewoon een complete Mex Peen, kan iemand beetpakken en door z'n hoofd schieten, erg tof. Bullet time en grof geweld, lekker spelletje, ik geloof dat alleen het verhaal helemaal nergens over gaat. Bla bla, ik heb het niet gespeeld dus wat weet ik.
Ah..koel. Ik ben wel te porren voor een beetje hersenloos geweld. Als ze nou die stomme doolhofjes van Mex weglaten krijgt ie waarschijnlijk een dikke 8 van me. Schieten! Schieten! Schieten!
Ik heb hem een paar maanden geleden al gespeeld en had er ook veel van verwacht, maar ik vond het een brakke game. Hij lijkt idd op Max Payne, verschil is dat je ook kan vechten zonder wapens en je hebt een hond die je kan laten aanvallen, maar ook: Slechte besturing, camera en het schieten werkt heel raar. Het is autoame en voor het wisselen van target moet je dan eerst op de a of x button steeds drukken. Het enige gruwelijke aan de game is de intro en bullet time in 3 standen. Gelukkig heeft een vriend van me praktisch alle games en kan ik alles lekker eerst testen anders had ik deze game zeker gekocht. Ik ga maandag de final betas van Unreal, Splintercell en Collin spelen
Auto aim??? *Schrapt van lijst. Bout zeg, gruwelijke pesthekel aan, dat vergeef ik maar weinig spellen.
Tsja.. Is idd echt pure auto aim : Ram op de rechter trigger en en mikt die op een ventje, ram er nog eens op en hij mikt op een ander..
jezus daar hou ik ook totaal niet van, het is niet echt uitdagend meer, tenslotte wil ik ook alleen op iemand zen knie kunnen richten en hem dan laten leven