Deadly Skies, waar?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kremers, 29 apr 2002.

1. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar Deadly Skies in Amsterdam te koop is?

Heb em alleen nog on-line kunnen vinden bij dimensionplus.nl, maar heb geen zin in €7 rembours :)

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    weet iemand ook online reviews te vinden voor deze game?

3. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Spel heet "Delta Airforce" nog wat...
    Dus op die titel zoeken en dan vind je wel wat.

Suc6

4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Ah thanks....net ff de review op gamspot gelezen....een 6.8 ofzo (visitors gemiddelde = 7.5) dus denk nietd at ik deze zal aanschaffen :)

5. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0
    bij games en Zo in utrecht ligt ie, en isser ook niet een games en zo in amsterdam? ja!!! die isser !:D :eek:

6. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm ook maar dan in Den Haag, dus daar heb je niks aan... Deadly Skies is de titel, inderdaad, van KONAMI... Maar als je niet van games houdt met vliegtuigen ben je snel uitgekakt... Ik houd daar wel van, dus ik heb 'm... Heb zijn voorganger ook op de Dreamcast en die heet ook Deadly Skies (lekker verwarrend allemaal, de games zijn geheel verschillend van elkaar, dat wel)... En die reviewcijfers boeien me niet zo, hoewel het vaak wel een goeie stap in de richting is... Ik vind Deadly Skies dus wel OK, maar ik was vroeger ook al wild van games als de gehele Ace Combat-reeks, maar ook van space-shooters zoals de Colony Wars-trilogie en bijvoorbeeld ook StarLancer... Het is maar wat je interesse is... Houd je van games met straaljagers e.d., dan is Deadly Skies wel een spel voor je... Grafisch OK en redelijk goed speelbaar (controls)... Als je niet van al die lucht houdt, koop dan liever een game waarbij je op de grond blijft staan... Let daarbij dan wel op dat je geen wortel schiet... :+

Deel Deze Pagina