Ik heb een vraagje ik heb een xbox 360 en nu kan ik het spel deadly skies kopen met joystick maar past dit op de xbox 360 ?? Ben nog een leek. En wat zijn leuke spellen voor kinderen van leeftijd 5 jaar?? Alvast bedankt.
Ik heb even gekeken en Deadly Skies kan niet op de Xbox 360 worden gespeeld aangezien hij niet backwards compatible is. Als je (nog) een Xbox heb kan je hem nog wel gewoon spelen. Hier kan je zien welke Xbox spellen de Xbox 360 ondersteund. Ik verwacht ook niet dat de joystick op de Xbox 360 werkt aangezien Microsoft third party controllers niet zo ondersteunt. Ik vond zelf Cars en Spiderman: Friend or Foe goede kindergames. Welkom op het forum en stel gerust verdere vragen. Maar probeer wel eerst de zoekfunctie om dubbele topics te voorkomen. Veel plezier op het forum.
kinderen van 5: Kameo is een leuke patform adventure, dichtste bij wat mario is. kung fu panda (van de animatie film) komt binnekort uit, zeker leuk voor de kids. Daarnaast zijn er meerdere disney/pixar games zoals ratatouille en cars. Heb deze niet gespeeld maar lijken me zeer geschikt voor jonge kinderen. Ook heb je nog arcade games zoals een turtles bijvoorbeeld of sonic. Deze vermaakten mij altijd toen ik jong was maar de huidige generatie kent deze games niet, maar zeker de moeite waard. Viva pinata wordt aanbevolen als kinderspel, maar is te ingewikkeld. Het is een sim game.
Cars heb ik gespeeld met mijn neefje van vier en hij deed het niet erg goed maar hij vermaakte zich er wel mee. Lijkt me vooral leuk als het kind in kwestie de film ook kent. Volgens mij is Teenage Mutant Ninja Turtles zoals je zeg ook nog wel geschikt voor kinderen van 5. Sonic lijkt me wat te moeilijk voor die leeftijd maar is misschien wel leuk voor als hij wat ouder is. Je begint over Viva Pinata en die is inderdaad veels te moeilijk maar de spin off Viva Pinata: Party Animals lijkt me ook nog wel geschikt voor kinderen.
Je hebt ook nog een pixar surf spel en een leuk spel genaamd Eigen baas in bos. Dat zullen ze ook wel leuk vinden.
ja Surf's up bedoel je. Ik zou zeggen loop eens een mediamarkt binnen. Aan de cover kun je meestal wel zien of het kindvriendelijk is