1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deal of The Week & Games with Gold

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 30 dec 2010.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja ik was ook benieuwd maar zelfs met de assists aan is het gewoon niet te doen. Daarnaast zijn de tegenstanders echt heel goed zitten vast op de ideale lijn. Ben tot nu toe maar 1x 17 geworden en de AI stond toen nog op makkelijk. TE moeilijk gewoon! :'-(
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Oh, dat is dan weer jammer. Voordeel: Gelukkig geen geld aan uitgegeven! 8)
     
    Excess-Denied vindt dit leuk.
  3. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen waren ik voor dezelfde deals meer betaal in Nl dan in de USa xbox live deals? En is het ook mogelijk om toch de USA deal te krijgen?
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jaaaaa goeie grap Bill. Nee dat kan niet hoor.
     
    Graveheart en bulletproof010 vinden dit leuk.
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Niks boeiends helaas.
     
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Waarom wel Xenoverse de game maar niet de season pass! Die had ik wel willen hebben!
     
    Ic3DFire vindt dit leuk.
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    http://majornelson.com/2015/05/28/xbox-live-games-with-gold-for-june-2015/


    On Xbox One, Xbox Live Gold members can download Massive Chalice ($19.99 ERP) for free during the month of June (scheduled to release on 01 June). Pool Nation FX ($13.99 ERP) is also being offered for an additional month.



    On Xbox 360, starting Monday, June 1st, Just Cause 2 ($14.99 ERP) will be free for Xbox Live Gold members through June 15th. Then on June 16th, Xbox Live Gold Members can download Thief ($29.99 ERP) for free through June 30th.

    Wederom een matig aanbod voor de X1.
    PoolnationFX wederom en MAssive Chalice lijkt me ook geen topper.

    Wanneer komt MS eens met boeiende titels voor GWG?
     
  9. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Hmmm, Thief altijd al eens willen spelen, misschien de 360 komende maand dan maar weer eens ff aanslingeren.
     
  10. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Pool Nation is ondertussen voor de derde keer volgens mij? :|
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Wat verwachten jullie nou van MS? Dat ze AAA titels nu (al) weggeven! Dat gaat pas over een hele poos gebeuren.
    Voor GWG hoef je echt geen Xbox Live te nemen op de Xbox One.

    Daarom slinger de 360 aan daar heb je tenminste toppers! :+
    En als je die niet meer hebt moet je niet zeuren want die GWG is onder het mom van 'gratis' (terwijl je uitaard wel betaald voor je abo maar dat terzijde...)

    Maar ik snap dat jullie balen, dit is trouwens ook dezelfde MS die je hele dashboard vol reclame propt en er dan nog geld voor gaat durven vragen om online te gamen.

    Ontopic!
    Thief zat ik toevallig naar te kijken om te gaan kopen, hoeft dus ook niet meer. Nice!
     
  12. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja, maar 3 maanden hetzelfde Free game geven is wel lame. Dan met grote trom aankondigen dat er in april dubbel zo veel games zijn.
     
  13. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Massive Chalice is nu beschikbaar!
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Niet normaal die backlog tegenwoordig! 8)
     
  15. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Ben ik het mee eens, erger me hier eerlijk gezegd al langere tijd aan. Betalen voor XBL heb ik geen problemen mee, service is immers prima, maar die (sluik)reclame mag van mij wel flink wat minder.

    Enige gratis game waar ik tot nu toe veel plezier aan heb beleefd is trouwens Rayman, echt zo'n titel die ik anders nooit gespeeld zou hebben. Blijkt het toch ineens een pareltje. :) Vind het verder maar een mager aanbod tot nu toe, in ieder geval niet genoeg om alleen hiervoor Gold aan te houden.
     
  16. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    En to be fair Playstation heeft een veel grotere aanbod aan gratis games dan Xbox hoewel ook arcade games zijn het er tenminste elke maand enkele nieuwe ipv 1 nieuwe per maand.
     
  17. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ach, van beide services heb ik geen enkele game echt doorgespeeld. Ik vind het allemaal erg weinig IMO. De enige 2 games die ik tof vond waren Trine 2 en Rayman.
     
  18. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik zit echt niet meer te wachten om op een 360 te gaan spelen als ik een current gen console heb.
    Het aanbod is gewoon te matig op de X1.
    Een fatsoenlijke launch game weg geven kan zo nu en dan wel.
     
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Rayman was een fatsoenlijke launch game, maar ook 1 waar niet heel veel mensen interesse in hebben. Het zou inderdaad eens tijd worden voor Dead Rising (al uitgespeeld, maar dan koop ik de DLC erbij) of Ryse (ook een kudt spel, maarja). De kwaliteit van de GwG is dramatisch sinds de launch van de X1. Al mag je een gegeven paard ook niet in de bek kijken en boeit het me dus weinig.
     
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Aub geen Dead Rising. Games with Gold heeft de nare eigenschap games te zijn die ik al gekocht heb. Als ze daar op de One ook mee beginnen dan zou dat zeer hatelijk zijn.
     

Deel Deze Pagina