1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deal of The Week & Games with Gold

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 30 dec 2010.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan. Weet het niet. Voor mij gevoel heb ik het altijd nodig gehad.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Nope, want ik heb bijna nooit een betalingsmiddel aan mijn account gekoppeld en heb altijd games kunnen downloaden.
     
    Hybrid vindt dit leuk.
  3. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Iemand anders ook problemen met het installeren van de Witcher 2 op de Xone? In de xbox store op de one krijg ik alleen bundle only exemplaren te zien (en als je daar op klikt staat er didn't find anything), en als ik het via de xbox marketplace op de computer doe verschijnt de Witcher 2 niet in mijn lijst met ready to install op de console. Iemand een idee? Thanks!
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Je moet ook bij 360 titels kijken. Zorg dat je locale op NL staat, en klik Witcher 2 aan. Kies vervolgens de Enhanced Edition.
    Zo lukte het mij in ieder geval.
     
    FiDoDiDo007 vindt dit leuk.
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen verschijnt die bij ready to install op de nederlandse locale. Ik gebruik altijd US en daar stond die idd niet tussen en heb toen even geswitched naar Nederland en toen stond die er.
     
    FiDoDiDo007 vindt dit leuk.
  6. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Maar hoe zet ik mijn xbox op Nederlandse locatie dan? Als ik de locatie wil veranderen krijg ik alleen de volgende landen: Australia, Canada, Czech Republic, Greece, Hungary, Hong Kong, India, Ireland, Israel, New Zealand, Saudi Arabia, Singapore, Slovakia, South Africa, UAE, United Kingdom, United States. Hij Staat nu op US. Ik kan hem wel op NLse taal zetten.

    Edit: Als ik de taal verander, kan ik hem wel op Nederlands zetten. Kijken of de Witcher 2 er nu tussen staat!

    Edit 2: Gelukt! Thanks Hybrid en Graveheart!
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup. Eerst op nederlands zetten idd.
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik snap die hele discussie over Paypal niet. Kost niets, hoeft niets op te staan ook. Wat is dan het probleem? Privacy wellicht. Mja dat geef je al op vanaf het moment dat je online bent gekomen.
    Je krijgt iedere maand een aantal games gratis en voor niets van MS. Als daar tegenover staat dat je een creditcard of Paypal rekening tegenover moet hebben, so be it. Ik geef daar niets om.
    Gewoon accepteren als je gratis games wilt. Of anders gewoon geen gratis games.
     
    inoway en Xandorra vinden dit leuk.
  9. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Daar gaat het al mis.
    Niks gratis en voor niets.. Je bent verplicht een Gold abonnement te hebben.
    Dat je bij een gold abonnement iedere maand een aantal games kan downloaden is mooi meegenomen, maar helemaal gratis is het dus niet.

    Andere vraag:
    Als jij in de stad loopt en je krijgt een gratis Telegraaf aangereikt, maar net voordat je hem wil pakken zegt diegene die hem uitdeelt tegen jou: Ook al is deze krant gratis, ik wil wel je creditcard gegevens hebben. En pas dan krijg jij je krantje.. Wat zeg jij dan tegen die (voor jou volstrekt onbekende) persoon?

    Vind mij een zeikerd/zeur of wat dan ook, maar mijn bankgegevens zijn me net iets te privé omdat zo maar te delen.

    Dat je zegt dat bij het online gaan je privacy al bloot legt ben ik deels met je eens.
    Maar je kan het mensen ook TE makkelijk maken.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2016
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Daarom heb ik een Paypal rek waar niets op staat en verder niet gebruikt wordt. Natuurlijk is gratis relatief. Dat snap ik ook wel. Maar ja, zo zit het nu eenmaal in elkaar. Accepteren en gamen of niet accepteren en die games links laten liggen.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  11. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Gents, vraagje;

    Ik had op de 360 lang geleden The Witcher 2 in de Hongaarse marketplace gekocht. Nu is hij echter BC maar zie ik hem niet als downloadmogelijkheid rechts bij de rij te installeren games. Als ik hem via de website probeer aan te klikken zegt hij dat dit product niet in mijn regio beschikbaar is.

    Momenteel zit ik op de US regio.

    Is dit door het regioconflict Hongaars --> US? En kan ik er iets aan doen om hem nu alsnog te installeren op de One?

    Alvast bedankt!
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Switch even naar de nederlandse local op de Xbox. Of Hongaarse als die er is.
     
    FinalBob en AnubisNefer vinden dit leuk.
  13. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Dank! Gelukt.
     
    Hybrid vindt dit leuk.
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    GwG. Heel klein beetje zout. Maar lijkt me wel te kloppen.

    Hand of Fate (Xbox One)
    Styx Master of Shadows (Xbox one)

    Sacred Citadel (Xbox 360)
    Gears of War 2 (Xbox 360)

    [​IMG]
     
  15. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Inmiddels bevestigd op Major Nelson. Drie nieuwe games voor mij. :)
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Styx zit er wel tof uit. Die andere ken ik nog niet.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Upcoming Confirmed Backwards Compatible Games:

    • Call of Duty: Black Ops
    • Bioshock Infinite
    • Halo Wars
    • Bioshock
    • Skate 3
    • Bioshock 2
     
  18. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Was al een paar maanden bekend toch? Of is er nu ook een datum voor die games bekend gemaakt?
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Deze zijn nu klaar en zullen snel verschijnen. Zeker nu ze afgestapt zijn van de maandelijkse releases en nu gewoon releasen als ze klaar zijn.
     
    Santino vindt dit leuk.
  20. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Wat is je bron dat ze klaar zijn dan?
     

Deel Deze Pagina