dealerlijst van creative console 5500d console

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door le_dion, 8 mrt 2003.

1. le_dion

le_dion W00t!!

Leuk Bevonden:
    0
    He ik wil graag de creative console 5500d kopen maar egt nergens en dan nergens is die verkijgbaar !! :'-( :'-(

Nou ik woon in leiwschendam weet iemand waar ik hem kan kopen plz post winkel en stadt en als het kan ook een nummer thx dion!!

2. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je misschien zeggen bij welke grote plaats leidschendam ligt?

3. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zou het nog steeds online kopen

4. Machiel

Machiel Just Be Me!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Creative 5500D

Sorry, wil je zeggen dat in Den Haag (Ligt daar vlakbij) geen enkel winkel te vinden is die deze set verkoopt???

Maar goed, hier in Leiden (bij Funtronics en Quibus) kon ik hem laten bestellen.... moest er helaas van af zien :-( wegens omstandigheden. Wel een mooi setje.... Dat is de Z-680 van Logitech ook ;-)

5. Yahiko

Yahiko gamed.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Leiden kicks ass probeer et bij de vobis kan et misschien ook wel lukken of de v en d

6. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het is jammer dat ze deze set zeer weinig gewoon in de winkels verkopen. Bij winkels als it's of megapool verkopen ze ze niet omdat ze daar alleen maar home cinema sets verkopen, en bij winkels als Dixons verkopen ze ze ook niet omdat ze daar alleen maar computerboxen verkopen zonder decoder.

7. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    bij ons bij paraditgit of mycom, kweetnie of die bij jullie is? maar check anders pc winkels die zullen em vast hebben.

bij ons is eindhoven btw

Laatst bewerkt: 8 mrt 2003
  8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    koop de gewone 5500 ik heb die ook besteld op www.empc.nl had hem binnen een week binnen en is volgens mij gewoon dezelfde als 5500D sterker nog het is gewoon dezelfde goed megeleverde kabels en dergelijken en normale 5500 is zwaar veel te krijgen check anders ook nog ff www.tweakers.net

9. le_dion

le_dion W00t!!

Leuk Bevonden:
    0
    ok dan
    close this thread

Deel Deze Pagina