He ik wil graag de creative console 5500d kopen maar egt nergens en dan nergens is die verkijgbaar !! Nou ik woon in leiwschendam weet iemand waar ik hem kan kopen plz post winkel en stadt en als het kan ook een nummer thx dion!!
Creative 5500D Sorry, wil je zeggen dat in Den Haag (Ligt daar vlakbij) geen enkel winkel te vinden is die deze set verkoopt??? Maar goed, hier in Leiden (bij Funtronics en Quibus) kon ik hem laten bestellen.... moest er helaas van af zien :-( wegens omstandigheden. Wel een mooi setje.... Dat is de Z-680 van Logitech ook ;-)
Ja, het is jammer dat ze deze set zeer weinig gewoon in de winkels verkopen. Bij winkels als it's of megapool verkopen ze ze niet omdat ze daar alleen maar home cinema sets verkopen, en bij winkels als Dixons verkopen ze ze ook niet omdat ze daar alleen maar computerboxen verkopen zonder decoder.
bij ons bij paraditgit of mycom, kweetnie of die bij jullie is? maar check anders pc winkels die zullen em vast hebben. bij ons is eindhoven btw
koop de gewone 5500 ik heb die ook besteld op www.empc.nl had hem binnen een week binnen en is volgens mij gewoon dezelfde als 5500D sterker nog het is gewoon dezelfde goed megeleverde kabels en dergelijken en normale 5500 is zwaar veel te krijgen check anders ook nog ff www.tweakers.net