Heb net Deathrow uitgespeeld met de Blitzers... Elke keer als je van een team wint staat die in je unlock screen en kun je die unlocken als je genoeg credits hebt. Ik heb van elk team gewonnen en dus moeten ze er in principe allemaal bijstaan. Alleen de "Marines" en de "Nukeheads" staan er niet bij. Is dat een bug of moet ik die 2 teams op een andere manier in het unlock screen zien te krijgen?
Dat moet wel een bug zijn, bij mij staan ze er gewoon bij. Win er eens van met een ander team. Misschien zit die bug wel in meer versies maar is het niet opgevallen omdat iedereen met verschillende teams speelt.
Je moet de conquest mode uitspelen, de teams die je daar verslaat kun je unlocken (dacht ik). Als de teams er nog niet bijzitten heb je kans op een bug ja Aangezien de conquest niet echt super moeilijk is zou ik gewoon ff een nieuwe user aanmaken (wat je aan 't begin kan doen als je deathrow opstart) en dan de conquest uitspelen... Als de teams er nog niet bijzitten kan je als laatste redmiddel de saves van je harde schijf wissen en 't spel helemaal van voren af aan beginnen te spelen... Maar dit zou ik echt pas als laatste doen!
Hmm ja thx... Ik zal weer helemaal opnieuw gaan beginnen en nu eens kijken of ze er dan bij komen te staan. Hopelijk wel, anders is de enige manier om die 2 teams te krijgen door middel van een cheat. En daar houd ik niet zo van.
Ik heb de zelfde bug alleen bij mij is het 1 arena die er niet bij staat dat is dus niet zo erg als die van jou.