1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Deathrow concept-art contest

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door alexbox, 25 okt 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexbox

    alexbox Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Het leek me wel koel om hier alle entries te posten... Ik kan me voorstellen dat je niet wilt verklappen waar je mee bezig bent, maar ik denk dat het koel is als we elkaar een beetje op weg helpen. Bovendien is het koel om alle tekeningen te zien, en niet alleen de uiteindelijke winnaars.

    Helaas moet ik zelf nog beginnen (zit nu op m'n werk), maar ik beloof alles te posten wat ik maak... als jullie dat ook doen. Ik kan al wel vast verklappen wat het wordt: Ik maak een brede neger uit een fictief team, genaamd "Thugz" Een team bestaande uit een selectie van America's meest gevreesde gangstaz.

    Als de crew vind dat dit tegen de contest-regels in gaat, sluit de thread dan gerust. Ik probeer hier geen roet in het eten te gooien ;)
     
  2. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    Goed idee :) jullie staan natuurlijk vrij om elkaar op weg te helpen, may the best designer win :9 :9 ik ben benieuwd :)
     
  3. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik ook meedoen? Of ga ik zekers niet winnen omdat dan niemand zal geloven dat jullie de mijne het koelst vonden?
    *Jep, ben serieus, bedoel ook nog 's in het algemeen, niet alleen voor deze prijsvraag maar ook voor volgende ensjo.:)
     
  4. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom zou je niet mee mogen doen?:) Kseen mag natuurlijk wel meedoen :D
     
  5. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, keej maar met kans op winnen bedoel ik dus.:9
     
  6. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt even veel kans om te winnen als de rest. Uiteraard moet dit wel verdiend zijn. :)
     
  7. alexbox

    alexbox Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    LOL :D Ik kan niet zo goed tekenen helaas, kan wel wat grappigs maken (nog steeds listig :D) maarja denk dat ik, als crew, toch niet mee mag doen :)

    Iedereen mag zn entries wel plaatsen hier, niet verplicht natuurlijk. Het zou sommige mensen wel helpen jah :)
     
  9. alexbox

    alexbox Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kiest eigenlijk de winnaar? We hebben toch allemaal wel maatjes hier... Hoe voorkom je vriendjespolitiek? Of kiezen de ouders van Mirik de winnaar? :)
     
  10. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Joah...daarom vroeg ik ook of ik mee mocht doen. Ik neem aan dat ze met z'n allen voor jury spelen?
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Mirik woont niet thuis oid :D

    Mirik ontvangt alles, Mirik koos bij Splinter Cell de winnaars, bij Deathrow gaan we dat volgens mij als crew gezamenlijk kiezen.

    Vriendjespolitiek voorkom je door de rest van de crew te laten stemmen op pics waar je geen naam bijzet :)

    Anyways, ik ga in de loop van de dag eens wat proberen te tekenen/photosjoppen :D dan hebben jullie nog wat te lachen alsik het hier plaats
     
  12. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    Yep Wouter said it..maak twee kopieen, een met naam en een zonder naam. Stuur je kopie zonder naam in en je krijgt een ID toegewezen, we zullen het ID nummer van de winnaar dus dan bekend maken en dan kun je je kopie met naam insturen. Lijkt dit jullie een goed systeem?
     
  13. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Super!!!!:)
     
  14. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok dan doen we dat :)...iedereen gelijke kansen.Dus moge de beste winnen :)

    *laten we wachten op Wouter zijn shit..}:] }:]
     
  15. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik hier alleen niet zeggen wat ik maak....:{
     
  16. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een foto van 4 vrienden en kennissen gemaakt als clowns :+ met accesoires. Op een witte achtergrond gedumpt en opgestuurd.
     
  17. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    vraagje: moet je 1 persoon/team ontwerpen, of mag je ook verschillende op 1 vel tekenen.. dus gewoon meer soorten ventjes, hele andere ook..
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Maakt niet uit. Het gaat om hoe stoer/mooi het is :) Uiteraard maak je een grotere kans als je een prachtige arena erbij maakt, of een heel team weet ik veel :)
     
  19. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier die van mij lol:

    [​IMG]

    :+
     
  20. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat idee heb je van mij gepikt.:mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina