1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Deathrow concept-art contest

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door alexbox, 25 okt 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja...je moet er wel wat voor doen! Het is te verwachten dat er mensen meedoen die zo mooi kunnen tekenen. Er zijn meer dan 1 prijs trouwens....dus!!

    Je mag meerdere inendingen doen, dis als je je eerste niet mooi vind achteraf werk je gewoon aan een ander!
     
  2. Samonsuke

    Samonsuke ==========

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    wordt er ook rekening gehouden met leeftijd?
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Wooowwww.....heel erg mooi!
    Damn...nu moet ik hélemaal ff snel proberen iets moois ervan proberen te maken dmv photoshop (ps...ik had vragen hierboven....geen hulp!?!? snik(!) :'-( ). Ik heb al wat idee's en ga vanmiddag wel ff tekenen nadat ik onder de zonnebank ben geweest (tja....fotomodel he!? ;) )
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Uhm, hoe bedoel je?
     
  5. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou als je bijvoorbeeld 5 bent kan je nog niet zo goed binnen de lijntjes tekenen natuurlijk. :)
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik kan iig niet tegen die van Alex op :) Die is echt bruutjes!! Kom ik aan met mn tekeningen.... Damn.
     
  7. Samonsuke

    Samonsuke ==========

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 14 maar ik kan wel goed tekenen maar ik kan denk ik niet zo goed tekenen als iemand van 25 want ik heb al wel eens meegemaakt dat ergens anders een gast van in de 20 won die een professionele art designer was, das niet eerlijk :D
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het gaat om originaliteit he :) Misschien zenden er maar heel weinig mensen iets in en ben je alsnog een van de winnaars :)
     
  9. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik vind eigenlijk wel dat er meer moet worden gekeken naar wat de tekening inhoud. Heb je nou super origineel idee en dan wint iemand anders omdat die super goed kan tekenen terwijl het gewoon een poppetje is.

    Wie zou er dan winnen?
    als je mooi idee hebt,
    of als je super goed kan tekenen
     
  10. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    hmmm.. kwas ook begonnen met me tekening, maar nu ik die zie.. hebk er gelijk minder zin in :{
     
  11. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee helaas...haha, ik wil gewoon mooie tekeningen zien, geen kinderkrassen! Stel dat hij buitengewoon orgineel of stoer is, i dunno. Stuur iets in we'll see!
     
  12. alexbox

    alexbox Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    "De leukste/mooiste" staat in de wedstrijd omschrijving. Geef daar maar eens invulling aan ;)

    Maarreh... ik ken jongens van 17 die mij (21) volledig onder de tafel tekenen als het op techniek aankomt. Dat wil alleen niet zeggen dat ze ook meteen betere ideeën hebben. Ik denk dus dat iedereen deze wedstrijd kan winnen.

    Ik zit trouwens al JAREN te wachten op een "teken iets" wedstrijd... de laatste keer dat ik zoiets deed was ik 9, en won ik een mand vol broodjes (kleurplaten wedstrijd bij de bakker). Hehe :)
     
  13. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    hey verrekt.. je woont in A'foort! Ik in Leusden, dussuh.. dat dichtbij..

    (pass die tekeningen ff door wil je)

    :+
     
  14. alexbox

    alexbox Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe. Je komt ze maar halen ;)
     
  15. Raptor

    Raptor Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF 8), dat ziet er super bruut uit...
     
  16. X-Booster

    X-Booster New Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    0
    verwachten ze nou echt dat ik daaar tegenop kan? :confused:
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Aiyah...valt me nu pas op....Jy gebruikt ook een 7 op het tshirt...
    Doe ik ook vaak by mannetjes die ik teken...
    ook geen idee waarom ik dat zo vaak doe, maar deed ik vnaf middelbare school een beetje toen ik van die graffiti ventjes liep te tekenen ...
    Zo toevallig :)
     
  18. FLurYu

    FLurYu Me PWN U

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Komen alle inzendingen ergens op de site te staan als de winnaars bekend zijn, want het zijn echt wel gave pics denk ik. Dan kan iedereen ze nog hebben als ze het willen.
     
  19. alexbox

    alexbox Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Yi-Long: 7 Staat in de bijbel bekend als getal van "volheid"... Ik ben zelf christen, vond het wel lollig om zo'n bad ass nigga toch nog iets "goeds" mee te geven, hehe :)

    Lijkt me trouwens een goed plan om alle inzendingen in een XBW contest gallery te pleuren. Ik denk inderdaad dat er heel wat vette inzendingen bij zullen zitten! Wellicht kunnen we ook alle Splinter Cell inzendingen er nog in hangen (of waren dat er maar 5?).
     
  20. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij wel ja:eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina