Ik heb in deathrow met mijn unlock credits concept art geunlocked Maar ik weet niet wat dat is. Ik kan hem nergens terug vinden Weet iemand wat concept art is en waar ik het kan vinden?????thx
als je dan gewoon weer op cocept art drukt krijg je ze weer te zien. maar ik zou voor andere mensen eerst de rest unlocken want zo leuk is concept art nou ook weer niet en zeker niet voor 5000 unlock credits.
Ik heb het al unlockt zonde van de credits! Multidisc is cooool!!! Kun je ook in conquest multidisc spelen???
2 Blitz discs in één veld.. Complete chaos... I love it.. Is echt cooooooool... Dan beleef je pas een thrill... Allemaal one-timers achter elkaar als je goed bent..
2 Hoor ik denk dat jij moet tellen ik doe het wel voor hoef je niet weer naar de basisschool. 1+1=2 1+1+1=3 Okeej?
Hmm dta kan wel maar volgens mij kan je ook 2 discs in singeplayer. Ik herinner me toen ik hem unlocked had ik single player ging doen en er maar 2 discs waren..Dus dan kan je zeker instellen 2 of 3?
als je start dan verschijnen er 3 discs en als je speelt dus er 1 pakt dan verdwijnt er 1 volgens mij
beetje offtopic maar hoerefuck kom ik aan de andere arena's want i heb er nu geen idee maar de rest kan ik nog niet eens kiezen
probeer eerst unlock credits te halen, dan kan je bij unlocks kijken bij arenas, en kies daar je arena uit, moet je een een bepaald aantal credits hebben.....:{
Je moet wel conquest spelen alle spelers met hun eigen arena's die je verlsaat komen beschikbaar in je lijst om te unlocken dus effe de conquest mode uitspelen!
en in sports mode (andere view) zitten andere arena's, maar die zijn allemaal zulke open levels. Bij multidisc zitten wel 3 discs, en als je scoort, komt ie na een paar sec terug op de plaats waar ie begon.