Deathrow of Timesplitter 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door xforz, 25 okt 2002.

1. xforz

xforz Guest

Welke van deze games moet ik kopen?

2. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt er natuurlijk een beetje aan wat voor type games je leuk vind.

Ikzelf heb alleen Deathrow en als je van snelle actie, goede graphics, en futuristische sporten houd is dat je ding. Multiplayer is heel vet.

TS2 is gemaakt door ex-medewerkers van Rare en wordt overal lovend ontvangen. Multiplayer is ook zeker heel vet hier. Grafisch ook heel sterk en gameplay werkt verslavend volgens veel reviews.

Het is dus maar net waar je van houd, maar aan allebei zul je geen miskoop doen.

3. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Ligt er aan wat je zoekt, wil je schieten of rammen...ik denk dat je met de topics die hier in dit gedeelte van het forum staan heel erg ver komt met je beslissing, even naar beneden scrollen en doorlezen wat er over Deathrow en Timesplitters 2 wordt gezegd.

4. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hier niemand op z'n ziel trappen maar ik kan je wel vertellen dat qua reviews TS2 een stuk hoger scoort dan Deathrow. Ik vind persoonlijk TS2 superbruut en Deathrow word ik niet warm of koud van. Die is over een maandje iedereen weer vergeten...

5. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik heb Timeplitters II gisteren gekocht en ik ga hem direct ook terugbrengen. Ik vind hem gewoon niks aan: De graphics vind ik echt niet zo goed en ik vind het ook niks aan om een beetje van die domme aliens af te knallen.

6. DaKillaBee

DaKillaBee gameshut.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Als je 3d shooters ook maar een beetje leuk vind moet je ts2 kopen. Dit spel is echt net zo vet (zo niet vetter) als golden eye en perfect dark.

7. xforz

xforz Guest

ok bedankt ik denk dat ik het wel weet.

8. kagemusha

kagemusha metal head

Leuk Bevonden:
    0
    en wat zal het zijn

9. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    het zijn 2 totaal verschillende games.. dus moeilijk met elkaar te vergelijken..:{

10. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had Deathrow gekocht,maar vond hier weer niets aan!
    Apiesai had TS2 gekocht en had liever Deathrow.
    Dus samen een deal gemaakt via XBazar :)
    Allebeide weer tevreden en ik 10 eurotjes verdient :) (prijsverschil tussen DR en TS2)

Dus het beste is gewoon ff de games uit te proberen in de gameshop!

11. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    hier wil ik toch wat tegen zeggen, ik vind de graphics best goed, je moet ook bedenken dat het een multiplatform is, en dat dan de grafische kant iets minder is dan xbox only games. En daarnaast draait een game niet om de graphics..

En nu heb je het over domme aliens af te knallen.. ik ben nog geen alien tegen gekomen!! 8)

12. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Koop deahtrow, Ik heb TS2 gekocht en meteen omgeruild de volgende werkdag voor deathrow. Ik vond TS2 een heeeel irritant spel omdat die croshair niet in het midden bleef staan en soms wel een uur bezig was om precies op een camera te mikken om die uit te schakelen.

Ik heb geprobeerd het onder de knie te krijgen maar naar 6 verklote uren en veel ge****** lukte het me nog steeds niet. Ik heb geen spijt van de ruil gehad want deathrow is gewoon super bruut en ik vind hem beter in mp dan TS2 omdat dat spel gewoon te snel gaat in mp (Halo heeft de snelheid die een mp moet hebben op een console) en als het te snel gaat, heb ik het idee dat ik geen controle heb over het spel (netzoals bij de mp in 007). De turok mp is zelfs nog beter als die van TS2.

13. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    daar ben ik het niet mee eens. turok heeft een klote multiplayer en timesplitters heeft een veel betere. en met die crosshair, je moet gewoon even op je rechtertrigger drukken dan is je crosshair weg en reageert je gun zoals halo. het speelt wel soepel en makkelijk, je loopt veel minder precies als halo maar als het op schieten aankomt (en daar komt het nou eenmaal op aan bij schietspellen) is het niet verkeerd. btw met het kapotschieten van die camera in level 1, dan moet je met de sniper even met de D-pad naar voren drukken, dan ken je helemaal inzoomen is wat makkelijker (ik had er ook problemen mee).

het is zeker een leuke game om even het wachten op halo 2 of brute force :9 ;) te onderbreken, maar zoals ik met de meeste schietspellen zeg: het is geen halo :{ jammer maar waar.

14. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ze rulen allebei, k heb ze allebei gekocht :). cmr 3 ook.

15. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    dat mikken is echt niet zo moeilijk als je een beetje ervaring hebt met goldeneye. en zelfs als je dat niet hebt. mensen die et niet kunnen zijn gewoon een tikje incapabel denk ik.

16. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ja kijk als ik een FPS speel dan wil ik de enemy neer hebben met 1 single shot, headshot dus en dat krijg je never nooit niet met auto aim. Dus niet in de aim mode spelen heeft voor mij geen nut een goede game geeft mij alle controle (deze game dus niet). En wat doe je als je sniper bullets op zijn als je aan de andere kant van de dam bent gekomen??? juist met heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel moeite eindelijk eens richten op die kut camera´s.
    En ik gaf alleen maar aan dat de turok mp beter is omdat die mij veel meer controle geeft (deze is ook bagger maar dat geeft aan hoe bagger de mp van TS2 is door de geen controle die ik krijg).

17. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    ja misschien ben ik dan incapabel maar ik ben dan ook een PC speler die een console heeft gekocht en geen console speler die nog eens een console heeft gekocht. Ik ben gewend dat ik alle controle krijg en niet dat me croshair door heel me beeld een raced, en als ik links wil mikken hij ook nog eens begint rond te draaien. Nee Halo is gewoon king en misschien ben ik wel blij dat Halo eerst voor de Pc was bedoelt want dat is de interface en gameplay zeker ten goede gekomen.

18. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet ze gewoon allebei kopen. (Heb ik ook gedaan).

Maar als ik nu moest kiezen tussen die 2 dan zou ik voor TS2 gaan.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tja hier heeft de topic starter hemaal nix aan.

Als je van Golden Eye en Perfect Dark houdt moet je Timesplitters 2 kopen. Hij is wel niet zo goed maar komt in de buurt. Persoonlijk zou ik die ook kiezen als ik moest kiezen tussen deze games. Deathrow heb ik gehad en meteen weer verkocht ik vond het echt geen zak aan en het spel scoort in de meeste revieuws ook niet erg hoog 6.5-7. Timesplitters vink ook een beetje tegen vallen aangezien je de challenges en arcade leagues niet met meerdere personen kunt spelen wat het spel juist top zou maken.

Ik zou beide games niet kopen. En wachten tot de echte goede spellen volgende maand komen (Ghost Recon / Splinter Cell / Unreal Championship etc.)

Laatst bewerkt: 26 okt 2002
  20. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Daar sluit ik me volledig bij aan. Ook MoH:Frontline komt eraan.

Ik heb TS2 niet gekocht omdat ik die aliens zo nep vind. Deathrow trekt me al helemaal niet. Ik zou dus ook wachten op Splinter Cell en Unreal Championship. Misschien ook wel nep, maar die is dan wel weer vet 8)

Deel Deze Pagina