Deathrow

Discussie in 'Algemeen' gestart door mrhalolover, 28 jun 2002.

1. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil deze game kopen, en zeg eens wat je ervan vindt.

Ik heb net een nieuw filmpje(ingame) ervan gezien en het ziet er echt onwijs tof uit! Dit wordt gewoon echt een van de games die ik moet hebben! Hebben jullie dat gevoel ook?

2. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Yep8)

En zoals ik al eerder ergens gemeld had, lijkt dit spel op Dead Ball Zone op de PSX, dat ik een paar jaar geleden uit een of andere budgetbak gehaald heb:p Dat was ook een soort handbal, dat zich in de toekomst afspeelde en waarbij je ook tegenstanders kon beuken enzo, zelfs tot ze dood op t veld lagen8). Deathrow lijkt me dus echt wel relaxed;)

Laatst bewerkt: 28 jun 2002
  3. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik! Ik! Ik! Wreed spelletje, grafisch geweld, humor, grappige gameplay en.....kan gelinkt worden!:9
    Kseentje kan niet wachten iig.

4. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Tr@m$ kan ook niet wachten. Door die Zweden gemaakt dus wij krijgen hem lekker eeder dan de USAventjes:D
    Maar dan weten we niet of de game zuigt of niet udzz das wel jammer maar hij zuigt toch niet.

O ja. Jullie weten vast nog niet dat ik in de toekomst kan kijken:D?? Nu jullie het wel weten kan ik jullie het volgende vertellen:
    Over een jaar zal Project Ego over een week uitkomen en dan staat dit hele forum vol met Project Ego threads. Cool he??

Maar nu terug naar het onderwerp: ik hoop dat de game ook LEUK is om te spelen. DAt had ik namelijk bij GTA III: op papier leek het heel leuk maar ik vond het dodelijk saai.
    maar dat zal deze game niet gebeuren want als het zo leuk wordt als het in mijn hoofd zit :D dan gaat deze game heel cool worden.:+

PS het onderstreepte in deze thread mag niet zonder meer voor waar worden aangenomen

5. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    [offtopic]gta 3 saai???????????? ben je gek geworden (no offense)??????? gta 3 is echt een vet bruut spel, zonde dat het niet op de xbox is uitgekomen (ik heb het op de pc). met alle missies, submissies, grappige verhaallijn, vele extra (auto's verzamelen, supertaxi's, zelf taxirijder zijn, zelf brandweerman zijn, zelf politieman zijn, zelf ambulancerijder zijn) teveel om op te noemen! ik vind het echt wel een vet spel, een spel waarvan ik van mijn xbox vandaan kom en ga computeren (ik heb halo en pgr dus speelplezier genoeg maar toch kies ik gta:cool:. ik heb het onderhand uitgespeeld maar speel het nog elke dag.[/offtopic]

deathrow lijkt me minder leuk als gta3

6. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    En hier zie je weer dat ik sneller was dan de nieuwspagina van xboxworld!

7. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Jouw dag ook weer goed...

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Applaus ]:-

Deel Deze Pagina