Deathrow

Discussie in 'Algemeen' gestart door Consumer, 31 okt 2006.

1. Consumer

Consumer Owned...

Leuk Bevonden:
    0
    wie speelt deze game nog. Ik vind t nog steeds 1 van de beste games die is uitgekomen op de Xbox. Als er een vervolg op de xbox 360 uit zou komen zou dat echt relaxed zijn. Gewoon een relaxte game om met je vrienden te spelen in multiplayer. Ook valt er veel te unlocken waardoor je er in je eentje ook nog wat aan heb. Jammer dat t geen online mogelijkheden heeft

Laatst bewerkt: 1 nov 2006
  2. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand, schooier

3. CoennoeC

CoennoeC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speelde hem nog wel is, wel vette game idd:p

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Goh, en dat slaat op? Post gereport.

Btw, de game had ik ook op mijn Xbox, dat is toch die game met 2 ringen en 2 teams? Waar je een bal moet scoren in een van die ringen? Zoja, ik vond het wel een cool spel. Misschien een idee voor een nieuw deel op de 360?

5. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee waarover je het hebt TS.

Verbeter de OP eens.

6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Reageer dan niet, vlegel...:{

7. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog wel dat Mirik totaal lyrisch was over dit spel toen hij hem reviewde, heeft toen zelfs nog een developer interview geregeld zo uit me hoofd gezegd. Was nog in de tijd van xbw v2 :D

Ik weet er nog wel het een en ander maar heb het spel nooit in huis gehaald.

8. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb het best vaak gespeeld, dat spel kreeg aan de ene kant topcijfers maar aan de andere kant hele lage cijfers

9. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vond dat schelden van die mannetjes in het spel wel vet. Klag op een gegeven moment best in een deuk met een vriend omdat zo'n wijf in een team , You fuckhead! enz. riepen :)

10. Mr M NL

Mr M NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik nog een xbox 1 had speelde ik het spel altijd met een vriend van me en dan gingen we net zolang door met slaan/schoppen van de tegenstanders tot ze allemaal KO waren }:] Erg leuk om op die manier te winnen O-)

11. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dit spel ook gehad.. was prachtig heb hem helemaal uitgespeeld :) als er een nieuw deel op de 360 zou komen zou ik hem miss wel halen :)

12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Nog nooit gespeeld dit spel...misschien eens proberen. Wel eerst ergens vinden..

13. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    speelde het vroeger altijd via system link tegen me broer. :)
    was echt een erge game toen! :D

14. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb dit toen echt heel veel gespeeld. Het was toen een van de eerste games bij Intertoys die 9,99 was. Dat was de reden dat ik hem had gehaald :lol: Mij kon het niet zo veel schelen wat voor een spel het was.. hij was goedkoop, dus ik kon de gok wagen.

Ik heb hem later verkocht omdat ik erop uitgekeken was. Toevallig dat ik er nog geen week geleden aan dacht het spel opnieuw 2e hands te kopen :)

15. Consumer

Consumer Owned...

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is ie nu een beetje duidelijker :)

16. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Destijds hier gewonnen op XBW.nl met een wedstrijd.
    Ik vond het een fantastische game, maar het duurde wel een tijdje voordat je aan de controls en camera enzo gewend was.
    dat is waarschijnlijk ook de reden dat het zulke gemengde recensies kreeg, want als je de game maar 5-6 potjes speelde en je zat steeds te klooien met die besturing, dan denk je echt van 'wat een kutgame'... maar omdat ik al wist dat dit een probleem voor velen was in het begin, maar dat het na een tijdje allemaal veel beter zou worden zodra je die controls een beetje door had, ben ik er gewoon mee doorgegaan en inderdaad, als het eenmaal 'klikt' dan is het gewoon een fantastische game, in de trend van Speedball 2 :)

Helaas heb ik het niet echt in de 2-player mode kunnen spelen, simpelweg omdat die controls dus te lang duurde om onder de knie te krijgen, dus als ik vrienden over de vloer had, dan probeerde ik ze wel aan het Deathrow-en te krijgen, maar na 1 of 2 potjes waren ze nog niet gewend en wilden ze dus gewoon een andere gae doen.

Dat is dan ook het grote probleem van de game. Het duurt te lang voordat je echt gewend bent aan de controls, en aangezien je het niet op LIVE kunt spelen, is het voor sommigen een probleem om tegenstanders te vinden om tegen te gamen in de 2-player mode.

Maar verder was ik dus echt zeer tevreden over het spel. Weer een pareltje van Ubisoft. Speel het tegenwoordig trouwens nooit meer, moet ik er wel eerlijk bijzeggen, simpelweg omdat ik opzie om weer opnieuw aan de controls te wennen...

Een van de meest ondergewaardeerde games op de Xbox (samen met Beyond Good & Evil en Psychonauts).

Je zag trouwens goed aan de recensies van deze game welke recensent zijn werk serieus neemt, en welke de game gewoon ff snel vluchtig hebben gespeeld en (te) haastig tot de conclusie kwamen dat de game 'zuigt'.

17. Consumer

Consumer Owned...

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig hebben veel vrienden van me een xbox dus konden ze de controlls wel snel onder de knie krijgen. T is ook een kwestie van aanleg. Ik ken iemand die kan echt voor geen meter gamen, welke game ie ook speelt. Van mezelf weet ik dat ik dingen vrij snel onder de knie heb als t gaat om games.

Ik denk niet dat Ubisoft nog een deathrow 2 gaat maken, al zou ik t wel heel tof vinden. T blijft een orgineel en verslavend concept.

18. JeanV

JeanV Groovy baby!

Leuk Bevonden:
    0
    Fantastisch spel inderdaad! Strakke graphics, strakkere gameplay! Alleen jammer dat er toen nog geen xbox live ondersteuning was. Dan zou ik hem echt nog steeds spelen, hoop zeker dat er nog eens een vervolg uitkomt.

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Super spel!, lekker in co-op beetje het andere team inmaken met de blitzerz, en soms ff met een team de hele competitie spelen, dit spel zit heel goed in elkaar en werd veels te slecht ontvangen, weet nog wel dat het oxm er een 5.5 voor gaf ofzow..ik vind hem zeker een 9 waard :thumbs: , ik haal hem binnenkort maar weer even te voorschijn :)

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ik speelde het ook altijd met een vriend, hij iedereen neer beuken, ik scoren 8)

Deel Deze Pagina