In december komen meestal wel wat leuke games uit om gamers met de kerst bezig te houden, zoals gamers met de kerst bezig gehouden willen worden. Nou vind ik op xboxworld alleen maar releases voor Januari en Februari, maar niet voor december !! komt er nog iets, of moet ik wachten tot Januari voordat ik weer een game ga aanschaffen? (Outlaw Golf 2 )
Er zijn deze maand toch echter wel wat mooie games uitgekomen: PoP, Call of Duty, blinx dus genoeg keus
Nee er komt vrij weinig. Dit komt mede door de launch van Halo2 en PES4. In januari/februari komen de nieuwe games weer.
mocht je intresse hebben in de nieuwe bond game, die heb ik te koop voor je voor €35 nog gesealed Maar ik vind dat wel goed nieuws, dat al die releases uitgesteld zijn. Begin dit jaar zaten we namelijk aardig zonder games tot einde van de zomer. NU krijgen we t/m maart iig nog een aantal veel belovende games zoals brother in arms en splinter cell 3
Genoeg games hoor.. zoals gezegd: PoP,COD en nog eentje (scroll ff naar boven) maar ook niet te vergeten Ghost recon 2
hm... de rest v/d games komen idd in januari en februari uit. Maar kheb al zin aan maart; Splinter Cell: Chaos Theory komt dan toch?
FORZA MOTORSPORTS in februari! Man ik kan echt niet wachten, zo'n zin heb ik niet eens gehad in de release van Halo2 of Fable! (twee ronduit gewelidige games maar die dus niet alle verwachtingen inlossen vind ik, toch niet teleurgesteld in de games). Games die ik nog wil hebben binnekort zijn behalve forza nog ninja gaiden, sudeki en geloof het of niet....driv3r Best een vermakelijk spel driv3r, gewoon net als lekker in midtownmadenn 3 rondrijden in mooie stad (mm3 is niet mooi maja) en lekker de physics van de auto's bekijken in de slow-mo view. Maja genoeg offtopic gezeik van mij (Iemand Driv3r in de aanbieding?)
Stond ook in de laatste XBM. Er komt vrij weinig uit, vooral door Halo 2. Iedereen is bang dat hun spel over het hoofd wordt gezien als ze het tegelijkertijd of net na Halo 2 uitbrengen. Maar inderdaad, Call of Duty en Prince of Persia zijn ook niet de minste titels.