ik zat laatst eens na te denken (jah, b'tje vreemd maar twas onder schooltijd). Waarom zijn er geen vette vliegspellen\ruimtespellen. Decent en freelancer heb ik allebei erg veel plezier aan beleefd, misschien een idee om die spellen eens te verbeteren en naar de box te halen? DIT IS DUS EEN TIP VOOR MICROSOFT!!!!! want vinden jullie van dit idee? misschien kunnen we wat handtekeningen gaan inzamelen en versturen (okej, just kidding). naja, ik hoor wel van jullie! greetz, the scorp (visit spam and join 4 lots of xboxfun!) /Mod Link verwijderd. Het is niet de bedoeling op xboxworld je eigen stekkies op het i-net te promoten - Cole Trickle
Een deftige vliegtuigsimulatie zou mooi zijn. Maar misschien een beetje té complex voor een Xbox Controller. Hoewel ik denk dat het zou moeten kunnen. Ach ja, de adventurespellen zie je nu beetje bij beetje toch terugkomen. De adventurespellen waren een beetje verzadigd. Vliegtuigsims, daar hoef je er eigenlijk ook maar eentje van te hebben. Maar nu zijn er praktisch geen meer. Zonde, maar wie weet dat er in de toekomst terug komen.
De ace combat serie vond ik indertijd toch wel leuk. Niet helemaal simulatie, maar toch redelijk rondvliegen. Maar je mist mi toch snel een joystick asl je echt simulatie zoekt...
het hoeft niet perse een hele simulatie te zijn vind ik, maar een fatsoenlijke space-shooter zou tog geen probleem moeten zijn op een controler? b'tje een besturing zoals in mechassault of crimsonskies en kei-goeie gameplay dan ist te gek tog?
Yager misschien wat voor je? Een futuristische vlieger, waar je in jet- (staaljagerstand) en hoovermode (helikopterstand) ongeloofelijk veel vijanden moet zien af te knallen in mooie omgevingen. Leuk spel
Ik zouw het niet erg vinden om een extra grote controller ofzo (zoals in steel batalion) te moeten kopen om dan een egt goede vlieg sim te spelen!
Grappig, not. Maar de prijs dan he... Om nou voor 130 euro een nieuw spel te kopen met een joystick oid, zie ik niet zitten. ik denk dat het wel goed gaat hoor met je gewone controller.
Ja man je hebt gelijk ik zit er zelf wel op te w8n zoen vette ruimte spel zoals axelay of graduis type alleen wat vetter uitgewerkt.
Nonsimulatievliegtuigspellen zijn er eigenlijk wel hé. Eigenlijk pure arcade...Crimson skies, Yager, Battle Engine Aquila ( in mindere mate, is zelfs ook ruimtespel ) Dat zijn al 3 tamelijk goede spellen. Crimson Skies is zelfs beter dan gemiddeld. Ik wil iig een pure simulatie!
jah, maar deze spelen zich allemaal af op 1 aardkloot... ik wil juist de vrijheid om van heelal naar heelal te vliegen, planeten te bezoeken, ruimte stations te bezitten, verzin het maar een soort space-rpg misschien dan toch maar?
Jane's zou een spel ontwikkelen. De aankondigingen nog gezien in 2002 of iets. Die game had wel de potentie voor een echte simulator...echter nooit meer wat van vernomen :{
Tja, eerlijk gezegt zit ik ook wel te wachten op dit soort type games. Op de PC heb ik een paar keer met dit soort games gespeeld en een console versie lijkt me dan ook heerlijk. Wel de fun, maar niet de soms (behoorlijk irritante) PC besturing. Er waren een paar titels in ontwikkeling en ik heb dan ook wat rondgezocht, maar het ziet er jammer genoeg nog niet al te best uit voor de Xbox. Ace Squadron: http://www.atomic-planet.com/games/ace.htm Was aangekondigt als een multiplatformgame, maar is nu blijkbaar alleen nog maar in ontwikkeling voor de PS2. Misschien dat hij later er alsnog komt. Comanche: http://www.novalogic.com/default.asp Er was ooit eens sprake geweest dat NovaLogic een game zou gaan uitbrengen uit de Comanche reeks die inmiddels al uit 4 delen bestaat op de PC, maar op de site zelf is er iig niets meer over te vinden. Jane's Attack Squadron: En dan had je nog deze game, maar zoals Cole Trickle al heeft gemeld lijkt deze wel van de aarbodem te zijn verdwenen. Aangezien er zelfs geen ontwikkelaar is bekend gemaakt kun je deze titel dan ook maar beter opgeven lijkt me.
Ik vind het een uiterst trieste zaak dat Microsoft niet eens een Flight Simulator versie voor de Xbox uitbrengt. Als ooit een goede flightsim komt staat ie beslist ook bij mij in de kast.
Bij mij ook. Khoop dat er dan tog ook de optie nieuwe routes en het actuele weer te downloaden via live is! Maarja tis voorlopig nog een ilusie
hahahha, best wel een illusie maar wel een erg goede, als de makers van zo'n mogelijke sim hiero nou eens gaan kijken kunnen ze nog leuke ideeën opvangen!