[PC] DeerHunter 2005

Discussie in 'Games' gestart door Excess-Denied, 19 jul 2005.

1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169

"Jagen is voor mietjes maar dit is de 'DuckHunt' anno 2004/2005"

Deze topic omdat ik pas DeerHunter 2005 heb gekocht, en ben benieuwd of meerdere deze game (nog) spelen, en zo ja wat hun ervan vonden.

Jagen in de virtuele wereld is sinds DuckHunt op de goeie oude Nintendo 8bit ook een onderdeel geworden van games. Ik zelf heb echt een gruwelijke hekel aan jagers in het echt, en ook dus een afkeer tegen jagers ook al zal het soms mischien best 'nodig' zijn om een te grote groep dieren uit-te-dunnen. Toch is het virtuele jagen met Deerhunter 2005 in vergelijking met bijvoorbeeld Doom 3 niet veel anders. Alleen hier word dit keer niet op jouw gejaagd maar jaag jij op 'schattige' beestjes. Dit geeft een rustgevend gevoel. ;)

Ik heb het nu een paar uurtjes gedaan en moet zeggen, deze game is toch vermakelijk. Het bos is erg realistisch gemaakt, mischien wel de mooiste bosrijke omgeving in videogames. De vogels die fluiten, de wind door de bomen, het zonnetje dat schijnt en een geweer in de hand (ja het klinkt idioot :D ). Ook kan je gebruik maken van voertuigen zoals een paard en een qwaut. Zelf gebruik ik ze niet, want ga gewoon te voet. De levels (eigelijk gewoon maps) zijn soms erg groot, en er is genoeg om op te jagen. Ook kan je online dit heb ik nog niet uitgeprobeerd en ben benieuwd of andere dit al wel hebben gedaan.

Wat screens die ik zelf heb gemaakt.

2. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dan precies de bedoeling van het spel? Slacht 3 herten en 4 konijnen binnen 5 minuten?

3. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    :eek: ik denk het, je loopt gewoon rond in bossen enzo. De echte bedoeling heb ik nog niet ondekt, maar ik zou het als ik jou was gewoon een keer uitproberen, het is best fun. En mischien weten andere hier op het forum wel de bedoeling...want als ik meer dan 3 herten dood schiet krijg ik een melding dat het illigaal is om meer als 3 herten dood te schieten ghehe...naja :D

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Heb wel eens zo'n spel gespeelt ut was alleen met dinosaurusen, rondlopen oppassen met de wind want die beesten kunnen ook nog ruiken, opletten voor vleeseeters, sterke kruisboog gebruiken voor silent shooten etc.

Tja toch wel een zeer ander spel ook doordat je vleesetende dino's had en zo.
    Ut was ook maar even leuk gelukkig had ik em wat.. minder legaal. Maar ja dat was vroeger :+.

En je vergelijking met duck hunt is ver te zoeken maar ok _O_.

5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    :D tja die heb ik gewoon als vergelijking genomen, omdat jagen op eenden net zoiets is als herten...uhm eigenlijk niet helemaal maar goed naja een beetje dan. :+

kijk maar:

Laatst bewerkt: 19 jul 2005
  6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    t ziet er wel leuk uit :cool:

als er ook een soort freestyle is, met zo veel als je wilt, dan lijkt het me wel wat (gewoon, omdat ik er niet van hou, om ff een paar beesten/mensen what ever af te moeten schieten, en dan naar de volgende missie te gaan.. )

7. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    ziet er inderdaad er vet uit.Ik zal hem zo uitproberen, en jullie er mijn mening over te geven

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Jullie kunnen altijd eerst de demo uitproberen, :) ik vermaak me best met dit spel heb niet zoveel tijd om games te doen meer tegenwoordig maar deze speel ik nog best regelmatig. De online functie is ook best leuk, je word echt gerangschrikt op je prestaties. Het is ook een aardig realistisch spel hoor al is de easy mode wel erg makkelijk.

DEMO KLIK (ik weet niet of de demo vet is, want heb zelf het echte spel dus tja... :D )

nog wat screens van de mooie omgeving in dit spel.

Laatst bewerkt: 24 jul 2005
  9. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de demo gespeeld en omdat hij maar 15 euro kost (tog?) wil ik hem ook gaan halen.
    maar over dat online, hoe wekt dat nou? is dat met paar mensen tegelijk of is het een ranking system oid?
    voor de rest vind ik het wel een leuk spel :)

10. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    @TCO; Jij bedoelt CARNIVORS. Dat heb ik ook, echt grappig ;). T-Rex neersniperen in zijn oog, anders kan het niet. Andere beesten met de Double Gauge Shotgun ;).

11. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je geen Moslim versie hiervan? Moslimhunter 2005 :p

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja heb het nu iets van 3keer gedaan online, is best lachen je gaat idd met een groep andere spelers het veld in. En daar zitten dan maar een paar herten, en gaat het er om wie het eerst die gevonden heeft. En dan na afloop heb je een ranking, ik ben nog niet zo supergoed maar is erg leuk om te doen. Daarnaast vind ik het wel erg raar dat je als een hert in het water is je hem niet neer mag schieten, als je dat namelijk doet heb je gelijk de wetovertreden en kan je geen troffee meer winnen. :confused: Maar online is echt net als de singleplayer gewoon fun. :)

13. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    het is geen game om hardcore te spelen gewoon voor de fun, ik gebruik ook één cheat dat je de dieren op je pda ziet :eek:
    dan is het net wat makkelijer want as je er naartoe loopt dan ben je zo snel gezien.
    en dat is echt de enige hoor :p

en dat lure shit snap ik niks van, het helpt volgens mij voor geen meter :confused:

Deel Deze Pagina