mag ik eff vragen waarom ik geband was? ik heb nu een nieuwe username (niet weer bannen he ) maareh.... waarom?
uhmmm misschien omdat je zo dom bent dat je zelfs deze thread nog niet in het goede forum kan zetten.
al je geband WAS waarom ben je dan nie op je normale account online? of durvde je niet terug te mailen?
Het gaat echt goed fout met dit forum. Iedereen zeikt onterecht de crew af. Niemand heeft respect voor elkaar, en mensen die geband zijn of een waarschuwing hebben gekregen kunnen dit niet respecteren en daarom openen ze dit soort rare threads waar niemand op zit te wachten.
Waarom wordt er van de modjes en admins nog verwacht dat we netjes en vriendelijk zijn terwijl het gros van de mensen topics verkeerd plaatst en niet luisterd naar wat er verteld wordt via email (mochten ze gebant zijn). Ik ben even gaan kijken waarom je gebant bent, en dat lijkt me nogal duidelijk. Users uitschelden, zwaar offtopic en onnodige reacties in serieuze threads waar toch dat users uitschelden opzich al zou resulteren in een ban. Na een ban krijg je altijd netjes een mailtje gedropt in het opgegeven mailadres met uitleg over de duur van de ban. Ik ben niet op de hoogte van de duur van jouw ban (ik heb je immers niet gebant) dus je zou even moeten mailen met moderator@xboxworld.nl om dat op te lossen. Voor nu sluit ik ook je nieuwe account af, iets dat me wel logisch lijkt (voelt flamewar al binnenkomen).
Voor ik het vergeet : > Website Problemen / Opmerkingen. Ik zou deze ook kunnen sluiten maar ik ben benieuwd of we op dit besluit ook kritiek krijgen van de vaste personen.
kijk, iedereen maakt natuurlijk weleens fouten. maar users uitschelden is natuurlijk geen fout meer en ik weet niet of het echt allemaal heel erg was maar als je je dan afvraagd waarom je geband bent, kun je natuurlijk ook de FAQ doorlezen en dan weet je het waarschijnlijk wel.
Ik heb ook nog weleens een onenigheidje met een admin of moderator ofzoiets, maar schelden hoort gewoon niet, ik vind dat we daar toch boven moeten staan. Uiteindelijk zitten we op andermans site en is het gepast om ons te gedragen... ''gepast om ons te gedragen'' is wel een beetje kakkerig misschien, maar wel terrecht!
vast persoon 1 meldt zich: ik denk dat de ban volledig terecht is persoonlijk had ik de ban zelfs liever eerder gezien.