Def Jam 3!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door E-lite Victoria, 4 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja er komt een nieuwe def jam... ik zelf vond de vorige delen helemaal geweldig:thumbs: _O_ en het spel moet ergens in november uitkomen. :confused: ik vond het raar dat er nog geen topic over was zo wel dan srry...!!:+ :eek:

Def Jam 3, zoals we de game nu voor het gemak maar even noemen, zal zich meer als een echt vechtspel presenteren, waar de vorige games nog als een mix tussen vecht- en worstelgame gezien konden worden. Ook weten we dat de afgeschermde vechtlocaties verruild worden voor wijdse speelgebieden, die eveneens buiten de deur kunnen zijn.8) Het laatste statement gaat over de actie. Wat hiermee aan de hand is? Deze zal geheel in de stijl van Holywood zijn. Verrassend.8)

Def Jam next-gen wordt zowel voor de Playstation 3 als Xbox 360 ontwikkeld\o/ \o/ \o/ \o/

2. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    screens??
    Volledige naam??

3. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    screens kon ik niet vinden en Def jam 3 is nog de Working titel ofzo... misschien dat iemand anders beter kan zoeken dan ik... \o/

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb zojuist even lopen zoeken, maar er is echt helemaal niks te vinden over deze game.
    De laatste berichten op gamespot en ign zijn van 17 augustus 2005 en die gaan over dat het spel in de maak is. Er is dus nog helemaal niks over de game bekend.

Het lijkt me daarom ook beter om deze thread op slot te doen. Er is gewoon nog helemaal niks van deze game.

Als er wat meer over de game bekend is, dan gaat de thread gewoon weer open.
    Op het moment heeft deze thread weinig waarde.

Slotje.

Edit: Apoc123 heeft een al ander bestaand topic gevonden over deze game, een uitgebreider topic met meer info + screens.

Gelieve hier verder te gaan.

Laatst bewerkt: 5 jul 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina