Ik heb laatst dit spel van iemand gekocht. Tis wel cool enzo, maar ook best wel pittig. Ice-T krijg ik maar niet dood. Het is zo frusterend . Heb je hem bijna dood, doet hij een vette combo zodat jij dood bent , it drives me f*cking crazy. Wat vinden jullie ervan?
wat dacht je van de zoekmachine te gebruiken ...kan me niet voorstellen dat hier nog geen topic over is.....dus zal deze wel dicht gaan :{
Volgens mij was hier al een thread over maar goed... Ik vind het niet zo'n moeilijk spel. Als hij die combo doet kan je toch gewoon blocken? Een trucje dat bij mij bijna altijd werkt: eerst slaan op Y en dan gelijk daarna op A vastpakken. Dan heb je 'm bijna altijd vast. Tja en dan gooi je 'm tegen de muur of in het publiek ofzo. Veel suc6!
*mod* Helemaal mee eens... Volgende keer ff zoekfunctie gebruiken en ga maar verder in die thread. Slotje. *mod*
Geen off-topic graag. In de andere gesloten thread had ik je al gewezen op de searchfuntie. Er zijn genoeg Def Jam threads en 2 nieuwe aanmaken is een beetje overbodig. Ook deze sluit ik bij deze.