sweeeet vechten met dmx, redman, method man, funkmaster flex, keith murray, ghost face, nore, capone, scarface, wc en zelfs CHRISTINA MILLIAN heheheh dit spel lijkt me zo wreed... alleen de graphics zijn wat minder.... ik vroeg me alleen af of het op xbox komt want ik zie allemaal dingen over ps2 en gamecube maar ik kan me niet voorstellen dat eabig deze niet naar de xbox gaat brengen... anders moet ik em maar voor me ps2-tje kopen .... iemand die er wat meer vanaf weet?
ahhhh en ludacris natuurlijk helemaal vergeten... ja mij maakt niet zoveel uit.. ik heb ook een ps2... maar heb em toch liever op xbox...
Ik kreeg een interview hierover van gamespot download manager en het zag er erg vet uit! Maar ook hier zei die gozer dat die alleen voor ps2 en gamecube komt... jammer.
Screenshots van de arena's X's Junkyard (DMX z'n ring) Grimeyville (N.O.R.E. z'n ring) The Faceclub (Scarface z'n ring) Het spel heeft verschillende gamemodes; Single (1 vs 1) Tag (2 vs 2) Free 4 All (1 vs 1 vs 1 vs 1) Handicap (1 vs 2/3/4)
lijkt me niet zo heel vet. Tis natuurlijk vet om met al die gasten te vechten, maar las ik echt lekker onbeschoft wil knokken koop ik wel een echt wrestlingspel
whaa lijkt me vet spel, huur ik wel een keer niet kope ben je zo op uitgekeken. zit jarule er ook in? want dan koop ik hem wel, ik kan niet wachten zijn kutface tot appelmoes te slaan
Nee GOldfish, waarom denk je dat het Def Jam vendatta heet? Zitten alleen gasten van Def Jam in. Al was eht nou Murder Inc Vendetta dan had ik m ook gescoord