1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Defecte disc.... opgeven?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blaauw, 26 nov 2006.

  1. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb via Xbazar pas de game Call of Duty 2 gekocht van iemand. Maar
    de disc is beschadigd in het midden van de disc en hij doet het dus niet in mijn 360.

    Weet er iemand of hier nog iets aan te redden valt op de een of andere manier of moet ik hem maar gewoon in de prullenbak mikken? wat natuurlijk zonde is van het geld dat ik eraan heb uitgegeven.

    Ik hoor graag tips.
     
  2. dtsjunk

    dtsjunk Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hbe het een kaar gehad dat mijn kat op de 360 sprong terwijl ik top spin aan het spelen was met het gevolg dat er een kras op zat en niet meer speelbaar was ,
    ik ben toen naar replay gegaan (een gameshop) en die hebben mij de optie gegeven om hem te laten polijsten voor een euro of 5 of 7,50 weet niet meer precies , maar het spel deed het wel weer , dus informeer even bij je lokale gameboer en anders stuur een mailtje naar replay (www.replay.nl)

    succes
     
  3. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Als je hem beschadigd hebt binnengekregen zou ik het even melden en de persoon een negatieve beoordeling geven.
     
  4. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik heb hem inderdaad beschadigd binnen gekregen, maar de persoon zegt dat hij hem onbeschadigd heeft opgestuurd. Dus dan wordt het echt zo'n welles/ nietes verhaal en daar schiet je ook niks mee op.

    Maar die tip van dat polijsten is wel een goede ik ben benieuwd of dat gaat lukken ik ga er in ieder geval achteraan.
     

Deel Deze Pagina