Mijn dvd speler geeft soms kuren als ik er splinternieuwe games inleg krijg ik een melding dat deze discs vies zijn. hij leest nog maar een paar games Hoe kan ik mijn xbox opsturen en hoeveel kost dat? Christvs
Je moet bellen naar het Microsoft Service Centre, in je Xbox boekje (de gebruiksaanwijzing die je kreeg bij de Xbox) staat het nummer. Dan leg je het probleem uit, en dan zeggen ze dat iemand je Xbox komt ophalen (gratis) als je nog garantie hebt tenminste.... (maar je hebt 2 jaar garantie op de Xbox, dus tenzij je hem 14 maart meteen gekocht hebt zit er nog garantie op). En na ongeveer 4 dagen heb je je Xbox weer terug
volgens mij is dit dat nummer, dat heb ik ook gebeld toen ik een kapotte controller had, toen kreeg ik een nieuwe toegestuurd. 0800 0233894
Nog een vraagje (het heeft hier niks mee te maken) Tot waneer zijn de huidige Live kitjes geldig? Christvs
Tot een jaar na aanschaf toch? Is toch gewoon een abbonement voor een jaar. Daarna krijg je een melding of je door wilt gaan of op wilt zeggen... (zo heb ik het iig begrepen! heb geen Live dus weet niet zeker maar zo gaat het wel volgens mij)
ja, zo gaat dat alleen krijg je geen melding of je door wilt gaan of op wil zeggen, maar moet je dat zelf regelen in je profile manager (en ook of je per maand of per jaar wil gaan betalen)