1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Defecte Packard Bell Laptop

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Blaauw, 8 mrt 2006.

  1. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit hier met een defecte PB laptop. Hij is net iets meer dan 2 jaar oud maar hij doet het dus niet meer. Ik krijg wel stroom, maar daarna niks meer. Mijn vermoeden is dus een defecte harde schijf of iets in het moederbord.

    Nu kost het opsturen naar PB alleen al 100 euro, dan is er nog niks gebeurt. Heeft iemand van jullie een andere oplossing voor dit probleem misschien??
     
  2. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Een nieuwe kopen is natuurlijk altijd een optie. Ik weet niet of de laptop al veel uren gemaakt heeft, of zwaar verouderd is? In die gevallen zou je kunnen gaan kijken voor een nieuwe maar dat is natuurlijk altijd het laatste alternatief.
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Een nieuwe kopen en dan geen Packard Hell.
    Als het in je moederbord zit zou ik sowieso een nieuwe kopen, harde schijf is eenvoudig te vervangen maar als dat het is en je moederbord na 2 maanden kapot gaat is het jammer van de investering.
     
  4. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja oke , maar buiten een nieuwe. Dat had ik zelf ook al bedacht natuurlijk. En harde schijf vervangen blijkt ook niet zo eenvoudig, dat is weer alleen PB wat daarop past.
     
  5. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    PB is één van de slechtere merken in mijn persoonlijke mening, al heb ik alleen ervaring met vaste workstations en geen laptops oid.
    Maar de service+kwaliteit laat te wensen over, terwijl het bij zo'n prijs toch inbegrepen zou moeten zijn.
     
  6. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    oh.. ja excusses:p.
    Ik heb gewerkt bij een ict bedrijfje en om mensen te vertellen dat hun Packard bell pc eigenlijk niet meer te maken is komt bij veel mensen als een verrassing. Mja, een pc van 300 euro kan natuurlijk ook niks zijn:p.

    Anyways.. je kan niet zomaar een harde schijf klepje openschroeven op de achterkant? anders kan je het ff testen met een 2de schijf (marktplaats/beurs ofzo).
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zal er niet raar van opkijken dat het bij PB niet mogelijk is.

    Heb gelukkig een Dell Latitude laptop.
    De HD is na het verwijderen van 1 schroefje makelijk te verwijderen.

    Kreeg gisteren de nieuwe folder van Progress.
    Xxodd XNA700 :9
    http://www.decomputercourant.nl/index.php?pr=58&artID=328
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    €3600 voor een laptop :{ Daar kan je je leven op rentenieren.
     
  9. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja heb hem open geschroefd, zit een Hitachi Travelstar harde schijf in. Lijkt me vrij standaard ding. Dan ga ik daar maar eens naar op zoek en dan kijken of het echt alleen de schijf is.

    Dat hoop ik wel natuurlijk!
     
  10. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb dus ook zoiets vergelijkbaars met mijn laptop, als ik hem aanzet dan komt er inderdaad wel stroom op, maar dan doet hij verder niets, het beeld is niet defect, want in een vroeger stadium van dit defect ging het beeld nog wel op het begin scherm (grote letters met ACER)

    nou valt hij buiten de garantie periode en stuurt acer me door naar IMD.nl

    daar krijg je een prijs opgave op voorhand (zonder hem dus eerst op te sturen, dan moet je een storingsformulier invullen) daar kom ik uit op 310,- euro EX btw :'-(

    /edit oja ze vertelden met dat het aan het moederbord lag
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2006

Deel Deze Pagina