ik wil dus mn harde schijven defragmenteren. maar als hij op 3% geeft hij een foutmelding dat er een error op mn schijf zit. er wordt aangeraden om scandisk uit te voeren. als ik dit doe krijg ik op 80% een foutmelding dat er iets op de schijf verandert is en dat hij overnieuw moet beginnen, op 80% hetzelfde. is er misschien een soortgelijk programma die de fout op schijf wel kan herstellen. en waar kan ik die downloaden
Draait je computer op windows? Zo ja...dan zou het een idee kunnen zijn om de defragmentatie, en scandisk in de "safe mode" van windows uit te voeren. Dat werk meestel een stuk beter, en misschien lukt het dan wel. Succes...
Als je computer verkeerd afgesloten is kun je ervoor kiezen om in safemodus op te starten. Maar ik weet niet hoe je dat uit jezelf moet doen :{
De linker CTRL-toets ingedrukt houden tijdens het opstarten is eigenlijk nog wel de makkelijkste manier om het opstartmenu van Windows98 te krijgen. In dat menu kies je vervolgens voor de "veilige modus" Suc6
had mn vader eerst ook met zn windows 98, maar hij had de virusscanner van norton nog aanstaan! toen hij het probeerde zonder dat deze aanstond, werkte de defragmentatie wel gewoon. misschien is dat jouw probleem?
mja dat heb ik ook met deze pc, dan zit er gewoon een vage fout op je harde schijf die ie niet kan herstellen...