Delete Post

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Willem, 14 sep 2005.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind het zelf een goed idee dat er een Delete knop komt waarmee je je eigen posts kan Deleten. Als je iets doms zet en je wilt het weghalen kan je alleen maar de Edit knop gebruiken. Dan moet je iets doms zetten als Dit of iets dergelijks.

Dat vind ik zelf erg jammer, want het staat zo dom. En is natuurlijk niet mooi voor het forum!

Suggestie: Ik wil graag een Delete knop.

2. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Suggestie, Bezint, voor u begint.

3. BATM4N

BATM4N Guest

Of je denkt van te voren wat beter na wat je typt en stuurt.
    Waarom iets ingewikkelds doen als het ook makkelijk kan?

Maar blijkbaar hebben sommige mensen geen hersens om mee te denken.

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat is waar. Daar heb je helemaal gelijk in. Maar toch komt het wel eens voor. En daarom zou ik het wel fijn vinden.

5. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Van een echte deleteknop zie ik de noodzaak ook niet echt eerlijk gezegd. Het is inderdaad handig om alles eerst goed te bestuderen eer dat je een bericht plaatst. Mocht het inderdaad totaal geen nut hebben kan je er altijd nog iets anders nuttigs neerzetten. En iets doms neerzetten hangt er maar net van af wat je er neerzet. Als je gewoon zoiets neerzet als 'probleem is opgelost', 'sorry, verkeerde thread' oid is er niks aan de hand en kan de rest ook zien dat het probleem opgelost is. Het zorgt er voor dat anderen weten wat er aan de hand is (en niet dat reacties zomaar verdwijnen in het niets ;)).

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Een deleteknop is natuurlijk ook ideaal om bewijsmateriaal mee te verdoezelen. Lijkt me een heel goed plan....

7. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Daar hebben hĂșn geen deleteknop voor nodig...

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Jij hebt ook gelijk, maar toch is het handig!

En stel dat je iets Edit, dan moet je iets nuttigs gaan bedenken terwijl je eerst iets onnutigs zei. Dat wordt ook ingewikkeld.

Maar ik heb van dit toch nog iets nuttigs gemaakt!

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind het sowieso al rete irritant als iemand zijn post verwijdert. Edit er anders gewoon onder dat je het fout hebt gezien, of dat je post niet klopt.

10. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Doet u mij maar een algemene delete knop, zodat ik posts van andere mensen kan deleten (y). :+

*bedenkt zich; dat is dus wat mods kunnen doen.

Doe mij is mod maken!

XBW heeft mijn subjectieve beleid nodig. Echt waar, veel beter voor vooral mezelf. :)

11. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    "Edit: Foutje".

Nou, dat was lang nadenken :p . En vooral ook erg ingewikkeld :+

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    :D

Ja, ik weet dat het ook makkelijk kan! Maar zou jij een delete knop willen?

13. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, eigenlijk niet. Ik zou het niet fijn vinden als mensen zomaar hun post verwijderen. Zoiezo al omdat bijvoorbeeld in een belangrijke discussie mensen gewoon hun posts kunnen verwijderen als ze iets zeggen waar ze later weer anders over denken ofzo. Bij editten kan je dan zien dat iemand gewoon z'n post weg heeft ge-edit, bij posts verwijderen kan dit niet.

14. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry Willem, maar ik ben het niet helemaal met je eens. Als je nog eens terug naar een bepaalde discussie wil kijken b.v. en je herkent er niks meer van... Als je een domme post hebt neergezet kunnen de mods die nog verwijderen. Je kan zelf nog editten.

15. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ideaal om eerst dingen te zeggen, en daarna snel de post weg te halen. Dat verpest de structuur van een thread.

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    WTF?! Een delete-knop? Jongen, meen je dat serieus of heb je ff niet nagedacht? Wil je deze thread dadelijk ook ff deleten zeker.

Nee, een delete-optie is niet echt handig. Post je, onee toch maar niet, delete je. Denk dan eerst ff na voordat je post (of voordat je een thread maakt), en anders kun je altijd nog editten.

Ingewikkeld he? Iets nuttigs zeggen...
    Gewoon even je koppie gebruiken en dan hoef je niet te editten en al helemaal niet te deleten.

17. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het zelf ook niet zitten, aangezien je een reactie leest, en niet weet waar de reactie op slaat. Ook denk ik, dat als iemand iemand anders quote, en dat bericht is gedelete, dat er dan niets in de quote staat (omdat het op het hele forum toch veranderd, net als met avatars en postcount).

greetz wooly

18. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Dat laatste is niet waar, de quote wordt gewoon naar de nieuwe post gekopieerd. Als jij je post nu edit verandert dat de quote in mijn post ook niet.

19. BATM4N

BATM4N Guest

Je kunt ook een reden voor de edit aangeven.

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43

kom jij weer met je stalin theorie :+

nee een delete knop gaat echt niet werken, dan wordt het pas onoverzichtelijk als mensen gaan deleten nadat andere mensen op zijn post hebben gereageerd

Deel Deze Pagina