Dell met spelcomputer

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Furies, 25 feb 2004.

1. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zat vanmorgen het AD te lezen en las het volgende:

"Een nieuwe spelcomputer komt uit onverwachte hoek: computer fabrikant Dell. De Inspiron XPS is een van Dells eerste producten voor de consumentenmarkt. De behuizing had helaas wel wat minder lomp gekund. De spelcomputer ziet eruit als een stevige notebook met opwindende kleuren. De Inspiron XPS is eigelijk de draagbare versie van de Desktop Dimension XPS. Een belangerijk detal: gebruikers kunnen hun grafische kaart thuis laten opwaarderen. Een mogelijkheid die Dell biedt, omdat computer spelletjes snelheid en hoge beeldkwaliteit vereisen. Qua hardware is de meest recente technologie aan boord: de nieuwste en razendsnelle Pentium 4 processor (3,4 GHz), een 412 MB inern geheugen, 60 GB harde schijf, 4x dvd +rw drive en ingebouwde subwoofer. Het lcd-scherm heeft een ultrahoge resolutie en is 15,4 inch groot. De levensduur van de batterij valt wel een beetje tegen.
    Prijs: $2899"

Wat vinden jullie ervan? Wordt dit wat?
    Ik vind het eerlijk gezegd gewoon een opgevoerde laptop. Raar dat er ook nog niks staat over de games die beschikbaar zullen zijn. Of kunnen gewoon PC games erop worden gespeeld?, maar dan zouden ze het geen spelcomputer noemen.. Ook de prijs is veeels te hoog.
    Dus, top of flop?

Laatst bewerkt: 25 feb 2004
  2. GiovanniG

GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gaat het hier juist om een laptop die speciaal gebouwd is om pc-games te mee spelen, staat namelijk dat het gaat om de draagbare versie van een desktop model.

Is dus leuk als je je veel in de trein zit te vervelen en veel geld over hebt, maar anders zie ik er weinig in!

3. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    De prijs zit nou niet echt in het segment van de spelcomputers.
    Dus het zal we nix worden.

4. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

het is een laptop die gemaakt is om pc spellen lekker te kunnen runnen :D... je begreep het verkeerd wat er geschreven stond.

/Desertfox is dit onder iemands anders naam, lol, zit op school nu. zal wel gastje zijn die hier ook op school zit. :D lol

Laatst bewerkt door een moderator: 25 feb 2004
  5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dan bereikt Dell dus precies wat ze willen bereiken. 'Bijzonder' zijn met een a-bijzonder product.

6. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Als ie nou net zo snel in prijs gaat dalen als wat met de xbox gebeurde :cool: dan wordt ie voor mij toch wel hot... :p

7. gerjan

gerjan Guest

lolz 412mb geheugen, zal 512 zijn.

Maar tis dus gewoon een notebook, die GOED spellen kan draaien:confused:

Whaha ingebouwede subwoover, nee lekker is dat trilt je hele notebook weg.

8. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Alienware heeft die dingen dus al lang

9. gerjan

gerjan Guest

jah idd, kost wel wat maarja, het werkt beter dan prima:D

gewoon publiciteits stunt ofzo

10. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    tuurlijk niet.. ik denk dat dit een serieus idee is om het beste systeem (de pc) draagbaar te krijgen.. ik vind de prijs wel wat hoog maar je heb ook wel wat.. kwa specs dan... misschien dat ze wat aan de batterij kunnen sleutelen..

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Wat voor grafische kaart steekt erin?

Volgens mij wordt dat ding te heet om op je schoot te zetten, misschien zelfs te heet om lang zeer zware games te spelen.

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Nja als je een lap top wil ideaal voor gamen moet je bij alienware aankloppen :D Die lap tops zijn echt uber goed met de nieuwste shit en mooi design enzo. Kost alleen wel wat :p

13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    *proud of his dell dimension*

Dell is de laatste tijd goed bezig vind ik.. maar dit is toch een beetje onzin. Lijkt me toch niet echt relaxed om in de trein te UT2k4'en

14. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Prijs: $2899 :eek::confused:

Dan moet ik eerst een lening sluiten om een spelcomputer te kopen!!! Laten we het dan maar lekker bij m'n PC en Xbox houden!

Deel Deze Pagina