ik had gezien op www.tothegame.com dat delta force black hawk down uitkomt op de X-box is dat waar (want ik hoorde van iemand dat to the game het niet altijd goed heeft) weet iemand dan wanneer
Misschien weten ze het wel in dit forum... Maar we gaan niet enkel praten over de datum hoor, deel maar direct mee wat je denkt/vindt van deze game.
Ik vind de graphics op de pc-versie ook niet om over naar huis te schrijven. Ook niet met een fatsoenlijke gfx-accelerator.
ik weet niet precies wanneer. ik heb het spel op de pc het is best leuk maar echt niet het mooiste spel. als ik weet wanneer die uitkomt zal ik het je melden.
De singel player is bagger. Maar de multiplayer is zo goed. Als hij xbox live krijgt, dan is hij zeker het kopen waard.
Als hij net zo wordt als op de pc met alleen maar kleine verbeteringen dan kan je beter links laten liggen en een andere game kopen zoiets als rainbow six die binnenkort uitkomt voor xbox
Even tussendoor voor de mensen met een creditcard, hij is 15 pond bij play.com voor de PC (is 22 euro incl. zendkosten).
Het lijkt mij best mooi, maar op de pc was de singelplayer niet zo mooi, (vind ik) maar de multiplayer versie was wel mooi.
Ik zat net ff rond te kijken op het forum van xbox.com (het nederlandse forum) en hier wordt gezegd dat ie al uit is! Ik heb gelijk ff bij een paar internet shops gekeken, maar ik kan um nergens vinden en op tothegame.com staat nog steeds TBA. Morgen ga ik zekers ff naar de MediaMarkt om te checken of ie er echt is. :{ Heeft iemand um al?
nee hijz nog niet uit dat kan niet hij is alleen uit voor de pc. In het nederlandse xbox magazine bij de release lijst stond delta force black hawk down bij "2003 onbekend" dus hij komt waarschijnlijk wel voor 2004 uit op de xbox.
Ik heb net even MediaMarkt en de gameshop gebeld. Beide weten van niks, BHD is nog niet uit!!! Die persoon die ik aan de lijn had van Gameshop dacht dat BHD in december voor onze groene doos uitkomt.
Is dit die game die ze ook bij Gamekings laatst lieten zien? Datw as ook Delta Force alleen ee andere naam!?
de pc versie was wel geinig, vooral online, de singlepalyer was ook wel aardig, leuke wapens, mooie steden enz. als ze de A.I. nog wat verbeteren, de grafics misschien, wordt dit best leuk
Het is kut dat je of een sniperrifle of een automatische gun moet kiezen. (Multiplay)Je kunt ze niet beiden dragen en dat vind ik erg jammer. In de demo kon dit namelijk wel en dat zorgde voor meer variatie in de gameplay.. Ik snap niet dat ze dit bij Novalogic in de final version geschrapt hebben.