Delta Force teleurstelling?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Tigerstyle, 26 mrt 2003.

1. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    (gezocht, niet gevonden)

Veel bezoekers van de site wachten met veel verwachting en hype op Delta Force: Black Hawk Down, het zou een killer live titel moeten worden. Dat hoopte ik en dacht ik ook, de lekkere graphics en enorme werelden zouden dat wel voor ons verwezenlijken dacht ik. |:-

Máár het blijkt dat ik, en jullie, meegenomen zijn in de hype, gebakken lucht. Het spel kreeg een 5.6 (!!) van Gamespot, bekend van zijn kritische, maar terechte beoordelingen van games.

De reviews van gamespot zijn niet om mee te spotten, en ik vrees dus dat het spel ook daadwerkelijk een flop wordt (misschien niet quaverkoop, maar kwalitatief wel)

Review Black Hawk Down, Gamespot.

jammer :'-(

2. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me een tijdje verdiept in de demo. Ik vind de sfeer in het spel zeer goed, mooi grapisch (Al heb ik mooiere gezien) maar bar slecht AI van de tegenstanders. Soms staan ze jouw een uur aan te gapen voordat ze beginnen te schieten. En dan nog weten ze te missen van 2 meter afstand|:- Daarnaast vindt ik de gebouwen van binnen inspiratie loos. In veel kamer staat alleen een bureau en een stoel en kale muuren.
    Ik scoor wel een kopietje voor mijn PC omdat ik de film geweldig vindt :eek:

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Altijd leuk he, een 'bekende' naam (Delta Force) mixen met een film licentie (BHD). Dat gaat dus geheid fout. De demo's toonde dat al aan. Enige dat mij boeien kon was het toch wel 'leuke' effect dat je zag als je keek naar gebouwen in de verte, zag er echt heel realistisch uit.

4. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Damn idd ja ik hoorde er heel veel goeie verhalen over....en als je in de winkel vroeg of hij al uit was zeiden ze "Je bent de zoveelste al die het vraagt".

5. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de eerste anders erg leuk deze maar niet kopen dan

6. Unhooked

Leuk Bevonden:
    0
    De singleplayer stelt misschien niet veel voor, maar multiplayer wordt hot. Kan iemand mij vertellen of je ook met de voertuigen kan rijden? In de demo zijn er nemlijk alleen voertuigen die een vast patroon rijden. Je kan dan alleen de zware wapens van deze voertuigen bewapenen en niet zelf de voertuigen bestuuren. Is dit bij de gewoone versie ook het geval? en heeft iemand deze game al op de PC gekocht? Hij zou dacht ik vandaag uitkomen.

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb m maar ik vind er echt geen ruk aan... teminste singleplayer.. want je kan niet saven en dat zuigt gewoon zwaar! multiplayer heb ik eigenlijk niet gedaan

8. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Tha Bomb, in multiplayer kan je nix me voertuigen, jmmr hè. Maar het zou kunnen zijn dat het vet is in Multiplayer, levels blijven groot, en dan speel je neit met die verdomde A.I.

maar met alle spellen die uitkomen... zoals Chrome, RTCW, Breed, Counterstrike Plus(zelf maar ff plus verzonne, omda 't verbetere/totaal nieuwe versie iz), en weet ik wat allemaal vinnik 't niej zo erg eerluk gezegd

9. Unhooked

Leuk Bevonden:
    0
    Druk eens op F5. Dit was in de demo saven. Ik neem aan dat dit ook in de full version zit. als je dan dood ben gegaan dan kan je door op de nummers 1, 2, 3, enz enz je games loaden. Maar vertel eens wat meer over deze game.

Laatst bewerkt: 29 mrt 2003
  10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    ok, kga morgen wel ff proberen met dat saven.. nou je kan niet in wagens, mooie graphics, je kan aan t begin van je missie je wapens kiezen maar je soms krijg je zo ook automatisch, als je singleplayer campaign doet kan je uit 3 campaigns kiezen, je wordt vrijwel altijd in t begin gelijk neer geknald :) nou zeg maar wat je verder wilt weten.

11. Unhooked

Leuk Bevonden:
    0
    Closing Comments
    If you're looking for Halo, only in a modern setting and with the scope of Battlefield, you're just not going to find it here. If, however, a gorgeous game that's nearly as frantic, intense, and shallow as Serious Sam, is good enough, then Black Hawk Down will not disappoint.
    A few serious faults and a few needless shortcomings keep Black Hawk Down from being perfect, but a fantastic engine, a solid feel, remarkably fun multiplayer component, and a kind of action that emphasizes numbers over intelligence makes the title enjoyable and worthy of a mention.

If you're hesitant to pick up BHD because it's called Delta Force, don't be, this one is great and worthy of note in any action gamer's book.

I played it, I beat it, I still play it. Next time bring me vehicles, a storyline, and fill the screen with even more people and I'll never stop playing it.

-- Ivan Sulic

Presentation
    A colorful, complete instruction manual and no noticeable bugs make me happy. No storyline makes me sad. Whatever shall I do? 8.0
    Graphics
    Color, quantity and scale, baby! Some textures could use a little sharpening, some models could use a few dozen more polygons, and there could be rag doll physics, but I care not. 9.0
    Sound
    Heavy beats and war sounds are great. Some voices and rock songs aren't so great. Bad outweighs good, but does not destroy it. Rat-ta-tat-tat. 8.0
    Gameplay
    Gunning down endless streams of Somalis from every angle while keeping the innocents safe and the Rangers bullet hole free is plain awesome. 9.0
    Lasting Appeal
    If this multiplayer component had vehicles that could be used and controlled, Black Hawk Down could have easily taken over the industry. Guess we have to settle with great. Darn. 8.5
    OVERALL SCORE (not an average) 8.9

Deze revieuw van IGN prijst de game. Vooral deze zin zegt veel: "If you're looking for Halo, only in a modern setting" Maar ja, wie moey ik nou gelofen? Ik denk dat ik hem vanmidag toch maar haal.

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik heb ook alleen maar singleplayer gespeeld en kmoet wel zeggen dat toen ik 2 xopnew moest beginnen zo pissed was dat ik gelijk al die shit eraf geflikkerd heb :D
    maar ik houd t bij battle field

13. Unhooked

Leuk Bevonden:
    0
    heb je hem legaal? Anders wil ik hem van je over kopen;)

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Nee sry, kheb m gedownload, nu niet gelijk denken dat ik een piraat ben want kheb m gedownt omdat ik de demo vond tegenvallen
    EDIT: kbedoel dat ik m ff wou proberen voordat ik 50€ weggooide:)

15. Unhooked

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem toch maar gekocht en ik moet zeggen, wat een fucking klote lekkere game is dit zeg. Ik ben gewoon verlieft. Zeker mijn 50 pleuro waard. Die sfeer die deze game heeft echt geweldig. Kom je met je team in stedelijke omgeving zit de vijand in alle hoeken verstopt, burgers komen aan alle kanten voorbij rennen, humvees rijden vlak langs je met rattelende machine geweren, helikopters die over je hoofd voorbij vliegen, hééérlijk gewoon. Echt grappig als die burgers, die je niet mag neerknallen, met stenen naar je hoofd gaan gooien. Maar ik ga gouw weer verder.......skinnies here I come!!

16. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    Wat mooi is dat je gevechten kan horen die kìlomters verderop gaande zijn. Ook het schieten met een sniper wapen is echt kewlie.

Deel Deze Pagina